یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

شاید خیلی زود دیر شود

1391/5/9 15:34
812 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام بهونه قشنگ بابا؛

می دانم سن و ماهت کوچک است ، اما چه می شود کرد که در پس تمام اتفاق هایی که نیفتاده اند میشکنم و نگران می شوم و باید گفت حق تو را ، حقوقت را ، مسئولیتت را و راز آفریده شدنت را ، که هر کدام دنیایی حرف با خود به همراه دارد ، پس از تو می خواهم چشم هایت را ببندی و گوش کنی .

دخترم ؛

از همان وقت که متولد شدی و درِ گوشت آرام ، اذان و اقامه زمزمه کردند ، برایت شرح دادند ، چگونه دلتنگ خدا شوی و در زمان غم و اندوه پرتو نگاهت را به جاده لطف و احسان او بدوزی .

واز همان وقت آموخته ای که ، وقتی خسته شدی ، بنشینی روبروی خدایی که همه جا هست و سفره ی دلت را پهن کنی و به او بگویی ، گله ی این خستگی را برای تو آورده ام .

 اما دختر بابا؛

به تو نگفته اند بایستی با کسالت های آنی، با دلمشغولی های کال، گاهـی با غم نان مدارا کنی و حق شکایت به در گاهش را نداری و باید صبور باشی و همیشه امیدی است، حتی اگر تاریکی روی آن خاکستر قلم سیاهش را بپاشد .

وبه تو نیاموخته اند ، که اين احساس عميق دوست داشتن او را زير لبهايت پنهان کنی تا مبادا ریا کار شناخته شوی .

یسری جان ؛

بدان که خداوند ، عاشق تر از همه تو را دوست دارد . هر روز صبح ، آفتاب را به تو هدیه می کند. هر بهار دامنی از گل برایت می فرستد . اوست که مامن و ملجاء درماندگان است . اوست که هرگاه خطابش کنی با جان و دل تو را پذیراست و اوست که شوق دستهای گرم تو را که به سویش برای طلب حاجت بلند شده است را به بالاترین پیشنهاد خریدار است ، پس مراقب باش ارزان نفروشی آنچه را که شاید تنها توشه ات باشد . 

اینها را برایت گفتم چون نمی‌خواهم با موج غفلتی که شاید گاه و بی‌گاه بر صخره‌ی مسئولیتم می‌کوبد ، تمام شوی. و نمی‌خواهم سهم من از انتظار شکوفا شدن تو، همین واژگان بی‌تاب باشد و بس

شاید خیلی زود دیر شود .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

در انتظار مهدی یار
9 مرداد 91 21:34
آفرین بابای خوب با این حرفهای زیبا
در انتظار مهدی یار
9 مرداد 91 21:55
از اینکه وقت ارزشمندتون را برای من صرف کردید بسیار سپاسگذار و شرمنده هستم.ممنون از راهنمایی هاتون.
مامان آیلا
10 مرداد 91 12:32
چقدر زبیا
الهام مامان آوینا
11 مرداد 91 13:10
خیلی مطلب جالبی را برای یسری خانم به یادگار گذاشتید....


این نظر لطف شماست - متشکرم
الهام مامان آوینا
13 مرداد 91 1:15
یک آرزو کنید ... این دعا را بخوانید ... یک آرزو کنید به یاد داشته باشید که پیش از آن که این دعا را بخوانید یک آرزو کنید. چیز دیگری وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این نامه را با دیگران سهیم شوید، و در روز چهارم انتظار چیزی را بکشید. از أن که باید این نامه را به دیگران هم بفرستید متأسفم... اما خواهش می کنم این توالی را نشکنید. دعا کردن یکی از بهترین هدایای رایگانی است که می‌توانیم دریافت کنیم. دعای زیر را بخوانید: ای کاش امروزمان پر از صلح و آرامش باشد... ای کاش به خالق آن چنان باور داشته باشیم که چرایی برای آن چه هستید به میان نیاوریم... ای کاش پیامدهای بی‌کرانی را که زاییدهَ دعا کردن است را از خاطر نمی‌بردیم... ای کاش از نعمت‌هایی که دریافت می‌داریم استفاده کنیم ... و عشقی که نصیب‌مان می‌شود را به دیگران منتقل کنیم... ای کاش گنجایش دانستن این مطلب که مخلوق هستیم را داشته باشیم.... بگذاریم این حضور در مغز استخوان‌مان جاری شود... به وجودمان اجازه دهیم آواز بخواند، پای‌کوبی کند، ستایش کند و عشق بورزد ...... حالا، در عرض 5 دقیقه این نامه را به 11 نفر بفرستید. شمارش را شروع می کنیم، 1، ..
به عشق ابالفضل
15 مرداد 91 4:41
با افتخار لینک شدید
ني ني شكلك
16 مرداد 91 16:01
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ وبت¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ واقعا" ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ خيلي¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ خوبه ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _به ما هم سر بزن________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _ني ني شكلك____________¤¤
مامان سبحان جون
24 مرداد 91 4:11
چه دخملی ماشالا یه سری هم به ما بزنید روز شنبه میشه به سبحان کوچولو توی مسابقه نی نی خوابالو رای بدین؟لینکتون کردم


مرسی - انشاءالله
لینکتون کردم