یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

وقتی تو را دارم خوشبخت ترینم

1391/12/23 1:01
961 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یسری جان

امروز که مهمان دل تو هستم بیست سومین روز از اسفندماه 91 است  ، فردا که بیاید ، همه چیز بر سرِ لحظه هایم  هجوم می اورد ، قرار است بشکند بغضی را که قلقلک می دهد سکوت بی وقفه ام را و معجزه ای شود ، قرار است از همان صبح یادم بیاید که چقدر همه چیز ، زود می گذرد  و چقدر زود دیر می شود.

آنچه که مرا به اینجا کشانیده است ، یک تاریخ و یک خاطره نیست ، بلکه تپشی است که صدای شنیدنش من را به خود می خواند ، صدایی از جنس خودم . صدایی که مرا شهره آفاق کرده است و صدایی که روزی آوای نی ام خواهد شد .

دختر گلم ؛

اینک که در هجمه سکوت شب عاشقانه می خوانمت ، و با احساس در کنارت پا به پا  ، چون مهر خدایی نشسته ام  ، غصه ای ندارم وقتی دستانم در دستان توست و صدای گام های کودکانه ات را می شنوم .

و فردا که به سراغت خواهم آمد از لذت داشتن تو ، خدا را سجده می کنم ، مخصوصا لحظاتی را که شاید یادت نباشد .

عزیز بابا ؛

شاید تو یادت نباشد ، اما من فراموش نمی کنم  نخستین دیدارمان را ، جایی که شیرین ترین لحظات عمرم با آن عجین شده است و با آن پیوندی ناگسستنی خورده است.

شاید تو یادت نباشد ، اما من فراموش نمی کنم آن لحظاتی را که سرم را بالا می گرفتم و از داشتن تو احساس غرور میکردم.  

شاید تو یادت نباشد ، اما من فراموش نمی کنم روزهایی را که به بهانه قایم موشک بازی دستانم را روی صورتم می گذاشتم و از لای انگشتانم یواشکی تو را نگاه می کردم .

شاید تو یادت نباشد ، اما من فراموش نمی کنم ، حال خسته ام را  که در روزهای با تو بودن خوب می شد .

شاید تو یادت  نباشد ، اما من خوب می دانم این روزها را کجا و چگونه ، در خواب و بیداری دیده ام. 

روزهایی که خوشبختی از آن من است .

و کلام آخر ؛

سینه ام را پر از عطر تو می کنم و به آسمانی خیره می شوم می خواهم فریاد بزنم که اسفند ماه دیدنی ترین ماه سال است . هر چند برایم فرقی نمی کند وقتی تو را دارم خوشبخت ترینم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

الی مامی آراد
23 اسفند 91 1:41
واای چه دختر خوشگلی هزار ماشالله عزیزم تولدت مبارک


ممنونم از شما
مامان محمدحسین
23 اسفند 91 6:23
سلام خانم خوشگل، تولدت مبارک عزیزم.
قربونت برم که رنگ قرمز اینقدر بهت میاد.
1000 ماشاالله


سلام
از این همه احساس زیبایتان ممنونم
مامان الینا
23 اسفند 91 7:15
تولدت یسری خوشگل و ناز مبارک .امیدوارم 1000ساله بشی عزیزم


از تبریکتان بی نهایت سپاسگذارم
مامانی یاسین
23 اسفند 91 7:26
سلام عزیز خاله تولدت مبارککککککککککککک =
D
انشاالله که 120 سال زنده باشی زیر سایه پدر و مادرت سالهای سال با خوبی و خوشی زندگی کنی از پدر با احساست که این همه مطالب زیبا مینویسه تشکر ویژه دارم این گلها تقدیم به یسری


من از حسن نظرتان نسبت به نوشته هایم و نیز یسری جان کمال تشکر را دارم

سوری مامان زهره
23 اسفند 91 8:13
سلام بسیار با احساس و زیبا ان شاالله یسری جان همیشه قدر دان پدر مهربونش باشه، خوشحال میشم بهم سر بزنید، در ضمن شما رو با افتخار لینک کردم


ضمن تشکر با افتخار شما را لینک کردم
الهام مامان رامیلا
23 اسفند 91 11:33
تولدت مبارک دخترک خوش قدم مامان و بابا
عکست خیلی ناز شده عزیزم


از طرف خودمان و یسری جان از شما متشکریم
nasema
23 اسفند 91 13:39
سلام دوست عزیز اگه یه عیدی خوشمل با عکس دلخواه خودت میخوای حتما یه سری ب مابزن ضرر نداره فقط با 2000هزار تومان یک تقویم زیبا داشته باش تحویل فوری


سلام
با احترام _ انشاءالله
الينا گلينا
23 اسفند 91 15:03
به به چه خانم خوشگله نازي


مرسی
mAhyA
23 اسفند 91 15:35
سلام... فتبارک الله احسن الخالقین!!
تولدت مبارک عروسک کوچولوی نازنینم... به خاطر داشتن همچین پدری بهت تبریک می گم..
ایشالله تا همیشه زیر سایه مادر و پدر خوشبخت و عاقبت به خیر باشی فرشته کوچولو

من از لطف شما بسیار بسیار ممنونم
maman bahar
23 اسفند 91 16:25
عزیزم تولدت مبارک



مرسی
عمه حدیث خوشگله
23 اسفند 91 20:28
سلام
تولد دختر گل تون مبارک باشه ان شاالله
منتظر قلم همسرتون در روز تولدیسری جان بودم، ولی دل نوشته ای از ایشون مشاهده نکردم!!!!
باز هم مثل همیشه زیبا بود
در پناه حق سالم و خوشبخت باشین.


با سلام
ممنونم از عنایت شما
جسارتاعرض کرده بودم 24 اسفند ماه ، چشم الوعده وفا

مامانی درسا
23 اسفند 91 21:27
عزیزم تولدت مبارک 120 ساله شی


متشکرم از شما
مامان امیر مهدی (سوده)
23 اسفند 91 21:39
یسری عزیزم روز تولد تو روز شکفتن اقاقیاست...سالروز تولدت رو همراه با یک سبد گل سرخ تبریک میگویم و برایت زندگی شاد و سرشار از سلامتی و نشاط را در کنار پدر و مادر عزیزت ارزو مندم.ارزومند ارزوهایت :مامان امیر مهدی.


متشکرم از اینکه امروز هم یسری جان را تنها نگذاشتید ، به احترام تمام لحظاتی که با ما و در وبلاگ دخترم سپری می کنید ، برایتان می ایستم .
مامان زینب(زینت پدر)
23 اسفند 91 22:34
تولدت مبارک یسری جان


ممنونم

مامان ایلین
21 خرداد 92 12:22
خیلی عالی مینویسی افرین به این دل عاشق پیشه


متشکرم
ریحانه(مامان پارسا)
5 تیر 92 8:40
هزار ماشاا... خیلی عکساش خوشگلن.


متشکرم
سلطان احساس
20 تیر 92 15:10
انصاف نیست …

دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی هزار بار ببینی …

و آنقدر بزرگ باشد …

که نتوانی آن کس را که دلت میخواهد حتی یک بار ببینی …



ممنونم
قشنگ بود