یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

چند جمله ای به دست خط همسرم

1391/12/24 7:00
1,326 بازدید
اشتراک گذاری

چند جمله ای به دست خط همسرم

سلام دخترم

امروز که روز تولد توست برای اولین بار می خواهم برایت بنویسم تا آن زمان که توانستی خودت مستقل بخوانی و بنویسی ، در موردم فکر بدی نکنی و این سئوال در ذهنت پیش نیاید که چرا هیچ وقت مامانم برایم مطلبی ننوشته است . هرچند معتقدم دوست داشتن ها در حصار فضای مجازی و در بند جملات نیست و فراتر از آن رقم می خورد .

ضمن آنکه همه ایمان دارند که قوی ترین احساسات در عالم ،عاطفه ایست که یک مادر با تمام وجودش و بدون منت تقدیم فرزندش می کند و من بعنوان یک مادر از این جریان مستثنی نیستم .

عزیزم ؛

امروز که بری اولین بار می نویسم ، نمی خواستم خودم را محصور کلمات کنم و یا با سبکی متفاوت آن را ادا کنم ( با احترام به همسر عزیزم ) فقط هدف ابراز وجود بود و بس ،  تابدانی پشت همه خندها و گریه های شبانه ات ایستاده ام  و نخواهم گذاشت آسیبی به تو برسد .

بذار از همین جا روی ماهت را ببوسم و تولدت را که بزرگترین اتفاق زندگی ام است را تبریک بگویم . الهی 120 ساله شوی .

در پایان دو تشکر مخصوص دارم ؛

اول از همسر عزیزم که همیشه دردلهای مشترکمان را برای دخترمان با فصاحت  ، بیان می کند .

و دوم از تمامی بازدیدکنندگانی که در همه حال جویای من هستند و همیشه نظراتشان مایه دلگرمی من و همسرم بوده است .

همیشه حرفها و جملات زیبایتان را می خوانم و لذت می برم ، در پایان سالی خوش را برای همه نی نی وبلاگی های عزیز و مادران مهربانشان آرزو دارم .

امضاء : شیما سادات ، مامان یسری دختر خوش قدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

شیما مامان درینا
24 اسفند 91 8:49
دلم نیومد به شما مادر یسری جان هم تبریک مجدد نگم به شما که خاضعانه این وبلاگ رو جایگاه درد و دل های پدر و دختری دیدید و همیشه حضور گرمتون از پس جمله های بابای یسری هم مشخصه . این روز بزرگ رو تبریک میگم بهتون که نبودنتون و ننوشتنتون دلیل محکم تری بر بهترین بودنتونه . بهترین مادر دنیا امیدوارم هر سال تولد یسری نازنین رو شادتر از سال پیش جشن بگیرید


من نیز از شما که همواره به این وبلاگ نظر نیکی داشته اید و اکنون من و همسرم را مورد تفقد قرار داده اید سپاسگذارم
مامان امیر مهدی (سوده)
24 اسفند 91 10:51
سلام به مامان گل یسری عزیز خوشحال شدم که توانستم جملات زیبای شما را بخوانم.برایتان سالی سرشار از شادی و سلامت را ارزو میکنم.انشاالله همیشه کانون گرم خانواده تان پر از صلح و صفا و ارامش و نشاط باشد.انشاالله خدا یسری گل را برایتان حفظ کند .تولد دختر گلتان را تبریک میگویم و بهترینها را برایش در سالروز تولدش ارزو میکنم.مامان گل به خاطر تمام زحماتی که برای دختر گلتان تا این لحظه کشیده اید به شما خسته نباشید میگویم.موفق و موید باشید.


سلام
متشکرم که همیشه نظرات امیدوار کننده و سازنده تان شامل من ، همسرم و دخترمان بوده و است و برای همه اینها سپاسگذارم
مامان ضحی
24 اسفند 91 12:57
سلام خانمی تولد گل دخترتونو بهتون تبریک میگم همیشه شادو شادو شاد باشین و لبتون پرخنده.


ممنونم از حمایتتان و بذل توجه تان
مائده(ني ني بوس)
24 اسفند 91 15:11
سلام مامان يسني.دختر نازي داريد


من از طرف یسری از شما ممنونم
عمه حدیث خوشگله
24 اسفند 91 16:13
سلام
خیلی زیبا بود شیماسادات جان
خوشحال شدم که دل نوشته ی شما رو هم خوندم ، واقعا لذت بردم، شما هم مثل بابای یسری جان قلم زیبایی دارین
درپناه حق
پیش ماهم بیاین]منتظریم


سلام
از طرف همسرم که این روزها در گیر خانه تکانی است از شما متشکرم
سوری مامان زهره
24 اسفند 91 21:24
به به از این پدر و مادر با احساس و خوش قلم، خداوند همیشه سایه تون رو، رو سر یسری جان نگه داره


مرسی و ممنونم ار توجه تان
مهتاب
25 اسفند 91 10:36
عالی بود مامان مهربون


متشکرم ، لطف دارید
مامان محمدحسین
26 اسفند 91 12:21
سلام مامان یسری خانم.
تبریک به خاطر فرشته زیبایی که در خانه دارید.
زیر سایه حق موفق باشید.



سلام من را بپذیرید
از محبت شما ممنونم
ريحانه
27 اسفند 91 11:13
دختر خاله خوبم يا بهتر بگم خواهر كوچولوي عزيزم سلام .وبلاگ دختر گل تو يكي از تفرجگاه هاي مجازي لحظه هاي تنهايي منه . لحظه هايي كه با خوندن متنهاي ادبي زيباي باباي يسري جان گاه اشكهام سرازير ميشه و گاه برق شاديم با برق نگاههاي زيباي يسري گره ميخوره .نوشته ها منو به روزگاران گذشته و لحظه هايي كودكي محمد امين ميبره و چون خودم با احساسي فراتر به كودكم نگاه مي كردم كاملا درك ميكنم دوري و نديدن فرزند رو حتي براي مدتي كوتاه . هميشه براي تمام پدران و مادران از خداوند مهربوني كه امانتهايي به اين گرانبهايي در اختيارمون گذاشته درخواست ميكنم سايه هيچ پدرو مادري از سر فرزندش حتي براي زمان كوتاه دور نشه و شاهد سلامتي و شادي و موفقيت فرزندانشون باشن .براي تو و دختر نازنازيمون هم آرزو ميكنم اين سال و تمام سالهاي عمرتون توأم با خوشي و سرفرازي باشه و باباي يسري جان با اتكاي به خداوند متعال حامي و پشتيبانتون باشه . از همين جا تولد عزيز دلمون و سال نو رو بهتون تبريك ميگم و حلاليت مي طلبم ،با آرزوي بهترينها .


با سلام
لازم می دانم قبل از هر چیز از شما تشکر ویژه ای داشته باشم برای تک تک لحظاتی را که در وبلاگ یسری جان سپری می کنید ، به پاکی دلتان و نیت قلب صافتان ایمان دارم و برخود می بالم که مخاطبانی دارم که چنین مایه مباهات من هستند .
هرچند این افتخار نصیب من و همسرم می شود که اگر ایراداتی در وبلاگ دخترمان هست به کمک شما ( چه بصورت مکاتبه ای و چه بصورت حضوری ) برطرف گردد .
تمام اینها ، حرفهای نگفته ای بود ، در پس کلام من ، و در دل شیما سادات .
به پاس اینها لطف سر تعظیم فرود می آورم و سال خوشی را برایتان آرزومندم .
التماس دعای مخصوص دارم.

مامان كياراد(آرزو)
22 تیر 92 10:48
چه دخترنازي.ماشاا....اميدوارم ساليان سال زيرسايه پدرومادرمهربونت سالموخوشبخت زندگي كني.


مرسی از محبتی که دارید