یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

قلبی با دو نیمه مساوی

1392/1/26 1:04
866 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یسری جان ؛

اولین دلنوشته رسمی سال جدید را در حالی برایت می نویسم که حال باران دیده‌ام بسیار خوب است و برای تجدید پیمان با تو سراپا آماده ام و می خواهم برایت تفسیر کنم آن لحظاتی را که تو در ذهنم تجسم می شوی و آرامش در من موج می زند .

همان لحظاتی که  خدا را التماس می کنم تا همه دنیا را ارزانی دیگران دهد ، ولی تو را از من نگیرد ، که من بخاطر تو زندگی را دوست دارم و به خاطر روی زیبای تو ، نگاهم به سوی هیچ کس خیره نمی ماند و این بی نهایت ترین لذت من است .

دختر دوست داشتنی ام ؛

بیست و شش روز از فروردین ماه سال یکهزار و سیصد و نود و دو شمسی گذشته است . هر سال در این تاریخ زمان برای من متوقف می شود ، شاید برایم حرف ناگفته ای دارد از روزهایی که خورشید خوشحال تر از همیشه در آن طلوع می کند ، از روزهایی که بدون چتر می روم زیر باران تا چشمهایم را ببندم و در خیالم به پرواز درآیم . از روزهای سفیدی که عطری به یادگار نمی خواهم ، چرا که پنج سال است خود گل را در خانه ام دارم .

دختر عزیزم ؛

سیزده ماهگیت مقارن گشته است با پنجمین سالگرد ازدواجی که تو زاده آن طالع هستی . وصلتی مبارک و فرخنده از جنس عشق .

ازدواجی که بعد از آن دیگر برایم مهم نیست ، اگر چیزی از دنیا نداشته باشم ، همین مرا بس که خانه ای دارم و این خانه آسمان حیاطش همیشه آبی است و نیمه پیدا شده وجودم که زلال تر از باران است .

کسی را اکنون درکنار خود دارم که تمام زندگی ام پیشکش نگاه اوست .

همانی که وقتی بر روی نیمکت تنهایی ام نشسته ام و نگاه سردم بی تفاوت بر روی شبنم یخ زده دلتنگی ها خیره می ماند ، برایم نیلوفر آبی می چیند .

همانی که طراوت حضورش در تاریکی ، کابوس بی نور چشمانم را می رباید و همانی که من با او به تو رسیدم .

پس بگذار از زبان خودم او را اینگونه خطاب کنم .

شیما سادات عزیزم ؛

پنج سال از با هم بودنمان گذشته و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین زندگی را برایم بسازی و به حق اینچنین بوده است .

همسر باوفایم ؛

امشب که رها از زمان ، تنها برای تو غزل می خوانم و سرشار از عشق جاودانه ام ، دردی را احساس نمی کنم ، از مرگ نمی گریزم ، به ماه و ستاره ها چشم نمی دوزم ، و همه اینها بخاطر اینست که دستان گرم تو را در دستانم دارم .

به پاس تمام صبوری ها و مهربانی هایت در این پنج سال از تو سپاسگذارم و روی ماهت را می بوسم .

و کلام آخر ؛

دختر نازنینم ؛

باران که می بارد دلم بی هوا، هوایت را می کند  و تمام روزهای بارانی ام را زیر چتر یاد تو سر می کنم  ، حتی حاضرم بخاطر تو خیس شوم تا بدانی چه جایگاهی در قلبم داری .

قلبی که ( با احترام به پدر و مادرم ) نیمی از آن متعلق به تو و نیمی دیگر متعلق به همسر مهربانم است و برای شما دو نفر در سینه ام می تپد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان مریم
28 فروردین 92 15:58
تبریک برای این روز زیبا...وآرزوی خوشبختی سالیان سال در کنار هم با گل(های) زیبای زندگیتان...


ممنونم از شما
مامان آراد(خاطره)
28 فروردین 92 18:57
با سلام به بابای بااحساس مهربون و دخمل ناز...
سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم...
خوشا به حال شیما جون با داشتن همسری مهربان...
امیدوارم که عشقتون همیشه پا برجا باشه...غم به دلتون راه پیدا نکنه...
با آرزوی بهترینهای برای شما از روی دختر نازتون میبوسم


با سلام و عرض تشکر، بابت نظری که در مورد این پست نوشتید
برایتان بهترینها را آرزومندم
نوا
29 فروردین 92 23:19
سلام! متن زیبایی بود بهتون تبریک می گم



منو همسرم دنبال یه اسم خوب برای دخترمونیم؛ خیلی به یسری فکر می کنیم... به نظرتون صدا کردنش سخت نیست؟

سلام
پیشاپیش تولد دختر گلتان را تبریک می گویم
به اعتقاد من صدا کردنش سخت نیست ، ضمن آنکه تلفظ صحیح نامها و نیز آهنگ و تُن صدا توسط پدرها و مادرها می تواند تاثیر زیادی در نگرش آن اسم داشته باشد و بر جذابیت آن بیافزاید.
یا علی - التماس دعا
نوا
29 فروردین 92 23:29
یه سوال دیگه yas ra داشته یا yos ra؟


اصل این اسم که ریشه عربی دارد yosra می باشد اما در فارسی yasra خوانده می شود
لازم می دانم در مورد نوشتن آن نیز توضیحی خدمتتان عرض نمایم .
یسرا : به معنای گشایش و راحتی
یسری : به معنای گشایش و راحتی + دختر خوش قدم
یا علی - التماس دعا
نوا
30 فروردین 92 11:20
ممنون از جوابتون به شما و شیما خانم به خاطر داشتن یه یسری ناز تبریک می گم...



و من نیز از شما ، به لحاظ حُسن توجه تان به این وبلاگ بسیار بسیار متشکرم


مامان( فاطمه، گل بابا)
1 اردیبهشت 92 10:46
سلام. به گمونم تا یه دست لباس جدید برا یسری جون نخرین ویک عکس شیک هم ازش نگیرین نمیاین مطلب جدید بذارین... همیشه با یه لباس جدید میاد این خوشگل خانم.
خدا براتون حفظش کنه ان شاءالله

سلام
ممنونم از نکته سنجیتون ( که دقت به لباسهای یسری جان هم دارید).
ما ( من و همسرم ) معتقدیم طرز لباس پوشیدن بچه در وهله اول شخصیت پدر و مادرها رو نشون می دهد و طرز فکر آنها در ظاهر فرزند نمودار می شود . لذا همواره سعی کرده ایم این نکته را رعایت کنیم .
بازهم کمال تشکر را از شما دارم .
یا علی - التماس دعا
مامان بهار(آفتابگردون)
1 اردیبهشت 92 14:21
سلام

سالگرد ازدواجتون مبارک

انشالله همیشه در کنار هم خوشبخت باشید.


ممنونم و برایتان سلامتی را آرزومندم
مهتاب
1 اردیبهشت 92 17:21
سالگرد ازوداجونتون تبریک میگم امیدوارم همیشه پشت وپناه هم باشید زیر چتر لطف خدا



با سلام

ممنونم از نظرتان . من نیز برایتان خوشبختی را آرزومندم

ريحانه
2 اردیبهشت 92 10:01
خواهر خوبم شيما جان و برادربزرگوارم خوشحالم كه بزرگترين روز زندگيتان در زيباترين فصل سال متقارن گشته و من ار عمق وجود اين زيبايي و شادي را درك ميكنم چون بهترين روز زندگي خودم را در اين فصل درك كرده ام فصلي كه پرندگان نيز نواي عاشقانه سر مي دهند و درختان از سر شوق شكوفه هاي زيبايشان را به نشانه عشق بي حد ، نثارشان ميكنند و آرزو مي كنم اين پيمان الهي برايتان مبارك و همراه با شاديهاي پياپي باشد . وجود يسري عزيزم بركت زندگيتان باشد و ما شاهد خوشبختي و عاقبت بخيري تان باشيم .

يسري قشنگم ديدن برق چشمانت دوران كودكيم را تداعي مي كند اميدوارم شادي و برق زيباي چشمانت هميشه ماندگار باشد و آينده اي سراسر خوشبختي زير چتر خداي مهربان و پدر و مادرمهربانت ، در انتظارت باشد . يه دنيا گل تقديم به شما



با سلام

ریحانه خانم محترم ، بنده به نیابت از خودم ، شیما و یسری کوچکمان بسیار تشکر می کنم از شما که همواره مشوق ما بوده و هستید ، پیامهای دلگرم کننده تان خستگی از تن و جان می شوید و در جایی که نیاز به تایید داریم ، شما را در کنار خود می بینیم .

برای تک تک کلمات پر مهرتان سپاسگذاریم و برایتان روزهای قشنگی را آرزو می کنیم .
یا علی التماس دعا
مامان صبا
2 اردیبهشت 92 18:12
سلام دوست عزیز سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم
به شیما خانومم بابت داشتن چنین همسری خیلی زیاد تبریک میگم واقعا زیبا نوشته بودید مثل همیشه امیدوارم خانواده سه نفریتون در پناه خدا شاد وسلامت باشه
ببخشید که مثل شما نمیتونم قشنگ بنویسم


با سلام و عرض تشکر بابت اظهار نظر و لطفی که به بنده و همسرم داشته اید.
موفق و پیروز باشید .
فاطی
3 اردیبهشت 92 19:06
سلام.خوبین؟

این دخمل خوشگل مال شمااااااااااست؟؟؟

اینو از کجا خریدین؟؟؟؟

منم از اینا میخواااااااام



خدا به حق پنج تن سایتون رو از سرش کم نکنه.

120 سال عمر کنه.

لباش خندون و دلش مملو از عشق باشه ، مثل بابا و مامانش

با سلام

خیلی خیلی ممنونم از اینکه نسبت به دخترم اینچنین اظهار محبت می نمایید .
اینجانب به نوبه خودم برایتان زندگی با عزت در زیر سایه امام زمان (عج) را مسئلت دارم .
یا علی - التماس دعا
مامان امیر.پسرسرما
5 اردیبهشت 92 19:19
سلام
مبارک باشه...بهترینهاروبرای شما .شیماجان ودخترگلتون آرزومندم.
موفق وپیروزباشید


با سلام
ممنونم که با نظراتتان همیشه همراهمان بوده اید
برای شما نیز بهترینها را خواستارم .
مامان( فاطمه، گل بابا)
8 اردیبهشت 92 0:33
سلام.
تولد فاطمه جونه خوشحال میشیم تشریف بیارین


با سلام
تبریک عرض می کنم . با کمال میل
مامان ملیکا
9 اردیبهشت 92 13:41
سالگرد ازدواجتون مبارک به شیما سادات عزیز هم تبریک بگید لطفا



ممنونم ، لطف دارید
مامان محمدحسین
11 اردیبهشت 92 15:11
سلام خدمت مادر یسری جان ، شیما سادات عزیزم
روز مادر رو به شما از صمیم قلب تبریک میگم.


با سلام
من و همسرم ضمن تشکر این روز رو به شما تبریک عرض می کنیم
ريحانه
17 اردیبهشت 92 14:00
بابا يسري جان سلام فكر كنم روز معلم (دريافت هدايا ) و روز زن و مادر( هديه دادن )خيلي گرفتارتون كرده و وبلاگ گل دخترمون رو به روز نكردين .با تبريك اعياد گذشته لطفا وبلاگو به روز كنيد .


باسلام و تشکر از عنایت شما
با توجه به مشغلات کاری نتوانستم آپدیت نمایم ، علی ایحال به چشم انشاء الله 19 / 2 / 92 به روز خواهم کرد
فرناز مامی علی
16 تیر 92 12:32
ممکنه بدونم شما چی تدریس میکنین ؟


خواهش می کنم ، روانشناسی تدریس می کنم
فرناز مامی علی
17 تیر 92 12:11
ممنون از پاسختون


خواهش می کنم
مریم(یه دوست)
3 مرداد 92 16:57
چه زندگیه بااحساسی


ممنونم
شما همه رو دارید می خونید؟
مریم(یه دوست)
4 مرداد 92 12:50
بااجازتون


محبت می کنید
وجداني
23 شهریور 92 14:39
تلفظ صحيح يسري چگونه است؟


با سلام
اصل آن yosra
ولی ما yasra صدایش می زنیم