یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

کلیپ برای دخترم یسری

1392/5/13 17:20
1,522 بازدید
اشتراک گذاری

با عرض سلام و احترام

 این کلیپ را با عنوان « برای دخترم یسری» تقدیم می کنم به او که چشم و چراغ زندگیم می باشد .

ضمن آنکه امیدوارم همچنان از نظرات شما سروران گرامی در جهت ارتقاء این وبلاگ بهرمند شوم ، پیشاپیش از کیفیت نه چندان مطلوب تدوین این کلیپ پوزش می طلبم .

http://www.aparat.com/v/fpbID

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

مامان بهداد
13 مرداد 92 17:26
سلام.
ای جانم. هزار ماشاا... چه خانومی شده گل دخترتون.
کلیپ هم که عالی بود. خیلی قشنگ و با احساس.
دستتون درد نکنه.
امیدوارم که زیر سایه شما و مادرش عمر طولانی و با عزت داشته باشه.
خدای مهربون یار و نگهدارش باشه.


با سلام
ممنونم از نظر و دعای قشنگتان
من به سهم خودم بهترین ها را برای شما و پسر گلم «بهداد جان » آرزومندم .
عاطفه
13 مرداد 92 17:36
خیلی قشنگ بود ! بالاخره چند تا عکس خندون از خانوم گل دیدیم و روحمان تازه شد . خیلی دوسسسش دارم


ممنونم
البته خیلی وقتها خندان است اما قصور از من می باشد که کمتر عکس خندان از او انداخته ام
بازهم متشکرم
مامان نازی
13 مرداد 92 19:53
سلام.خیلی عالی بود.خدا این ناز گل رو براتون نگه داره و همیشه شاد باشید.


مرسی از محبتتون
سونیا مامان آرسان
13 مرداد 92 20:33
سلام چه بابای با ذوقی ببخشید ولی از آقایون بعید اون ام چی با این احساس جالب بود واسم خدا بهتون ببخشه یسری جون چشم قشنگ


با سلام
از اولین حضورتان در این وبلاگ بسیار خرسندم و از عنایتتان به دخترم بسیار ممنون
مامان امیر مهدی (سوده)
13 مرداد 92 22:05
سلام و خسته نباشید فراوان خدمت پدر بزرگوار یسری عزیزم مثل همیشه عالی و بینظیر بود فوق العادهههههههههههههه بوددددددددددد
یسری نازنینم انشاالله از الان تازمانی که خانم بزرگی میشوی قدردان زحمات بیدریغ پدر مادر مهربانت باشی و خداوند را همیشه شاکر باش از داشتن پدر فوق العاده و بی همتایی که به تو عنایت کرده که برایت همانند الماسی گرانبهاست و چنین جواهری بسیار کمیاب است و به هر کس داده نشده است انشاالله سایه اش همیشه بالای سرت باشد دختر گل و نازنینم.


گاهی آنقدر شرمنده این همه احساس پاکتان می شوم که فقط می توانم به احترام کلامتان بایستم و سکوت نمایم.
سکوتی که هزاران بار تشکر را به همراه دارد.
آتيلا جون و مامان شيما
14 مرداد 92 0:30
سلام آقاي فلاحي،باباي يسري جان...
اول از همه خوشحالمون كردين با حضور گرمتون ،ممنون...
دوم اينكه خسته نباشين...
تصاوير يسري جان ،اسلايدر تصاوير،موسيقي متن ،احساس پاك پدرانه اي كه تو اين كليپ موج ميزد و ...
همه نشون از ذوق و شوق پدرانه اي بود كه واسه يسري -ش ،سنگ تموم گذاشته بود...
سايتون ساليان سال بالا سر عزيزتون ايشاا...
براي يسري عزيز...


ضمن سلام و عرض تشکر
بایستی بگویم با حضورسبزتان منم خوشحال شدم و با توصیفاتی که شاید لایقش نباشم به کار امیدوار
مع الوصف برایتان آرزوی سلامتی و بهروزی را دارم
مامان محمدحسین
14 مرداد 92 7:30
واقعا زیبا بود. من و پسرم که چندین بار تماشا کردیم و جوابمون به این کار پر از عشق :


استدعا دارم و از عنایتی که دارید بینهایت ممنونم
مامان حلما
14 مرداد 92 10:47



ممنونم
مریم (یه دوست)
14 مرداد 92 17:00
مثل بقیه کاراتون عالی وبهترین بوداینم مثل بقیه دوستان


خواهش می کنم ، امیدوار شدم
مریم (یه دوست)
14 مرداد 92 17:10
امیدوارم لحظه لحظه زندگیتون پراز ارامش باشه. در مورد شکلک انتهایی عذر میخوام اشتباهی شده


خواهش می کنم ، وقتی کسی مخاطبش را دوست داشته باشد و برای تک تک نظراتشان ارزش قائل باشد ، با شکلک و بی شکلک از آنها دلگیر نمی شود
مهسا مامان نورا
14 مرداد 92 17:14
واااااااااااای خدای من چه ایده و کار جالبی بسیار زیبا بود بابایی یه دنیا تغییر رو میشه به راحتی حس کرد زیبایی پشت زیبایی

این شمایی که در خانه منبع زیبایی ها را دارید اینگونه نفرمایید که من شرمنده شما خواهم بود
به احترام نظرات قشنگتان
مریم (یه دوست)
14 مرداد 92 17:16



ناراحت نباشید
مریم (یه دوست)
14 مرداد 92 17:25
ببخشید


متشکرم
مریم (یه دوست)
14 مرداد 92 17:36
باارزوی بهترینا براتون روز به روز پیشرفت میکنین شایدم در اینده ی نزدیک برا یسری سریال بسازین


سریال که نه اما همین الان هم کلیپ هایی را دارم که بصورت فیلم کوتاه درآمده اند و بعضی از آنها را میکس هم کرده ام ، هرچند کار ی که الان بر روی وبلاگ قرار گرفته از لحاظ تدوین به نوعی آماتوری بوده اما سعی می کنم با رفع ایرادات روشی نو را در میان وبلاگ های کودکان ابداع کنم
مریم (یه دوست)
14 مرداد 92 17:46
قصد جسارت نباشه .عالی هستن امیدوارم هر چه زودتر اونارو هم ببینیم


چشم در آینده نزدیک تقدیم خواهم کرد
مریم (یه دوست)
14 مرداد 92 18:08
ممنونم


و من هم ممنونم
مامان درسا
14 مرداد 92 18:19

آفرین چه بابای خوش ذوقی.


ممنونم از شما
مریم (یه دوست)
15 مرداد 92 16:11
عکسای خندانش خیلی عالی هستن


ممنونم با نظر شما موافقم
***
15 مرداد 92 19:32
خشکله خاله ستاره بازم مثل همیشه حرفه اولا میزنه عزیزم خیلی ناز بودی هستی و خواهی بود


متشکرم از شما خاله ستاره ، کاش ادرسی از شما داشتم تا در وبلاگ و یا سایت خودتان قدردانی می کردم اما بازهم از حصورتان سپاسگذارم
علی اکبر رستگار
17 مرداد 92 2:03
سلام اوامر شما اطاعت شد کودک دلبند شما تا این ساعت (لحظه ارسال پیام) رتبه 36 را به خود اختصاص داده و این جای امیدواری است، توکلتان به خدا باشد انشاالله دلبند شما جز برگزیدگان این جشنواره خواهد بود.


با سلام مجدد
واقعا شرمنده ام فرمودید ، بتوانم روزی جبران کنم
هاوین
17 مرداد 92 2:48

سلام.خدا ایشالا تا آخر عمرتون کنار هم نیگرتون داره.
ایشالا یسری جوون عصای دستتون باشه.


مرسی هاوین جان ، خوشحالم کردی
نازنين
17 مرداد 92 5:37
سلام
خدا دخترتون براتون حفظ كنه
كاش قبل ارسال نظر يه نگاه كه پست توش ميكردی بعد نظر ميدادی


با سلام
بابت این اتفاق شرمنده ام
نوید خان
17 مرداد 92 5:41
سلام
چشم حتما این کارو میکنم
اما اول باید گوشیمو پیدا کنم
یکی نیست بیاد اتاق منو مرتب کنه


با سلام ممنونتم نوید جان
مریم (یه دوست)
17 مرداد 92 11:18
چه خبر از یسری تو مسابقه برنده شد؟


سی و ششم است
راستی خانوم مریم میشود برایش 7-8-10 تا رای جمع کنید ( لطفا )
***
17 مرداد 92 12:51
باسلام
ممنونم از لطف شما ولی من سایت یا وبلاگ ندارم. همینجوری در دنیای مجازی گشت و گذار میکردم که به وبلاگ یسری خانم برخوردم وتازه فهمیدم که چیزی به نام نی نی وبلاگم هست از قسمت لینک دوستان یه چندتایی شو مشاهده کردم ولی هیچکدوم مثل یسری جون دلبسته ام نکرد. خداحفظش کنه براتون و ایشالا مایه سربلندیتون در دنیا و آخرت بشه.


مرسی خاله ستاره
از اینکه به وبلاگ دخترم علاقمند شدید خیلی خوشحالم و اینها می شود تمام دلگرمی من ، در روزهایی که هنوز دخترم نمی تواند بخواند و بنویسد و درک کند که چقدر دوستش دارم
تقدیم به شما برای حضور سبزتان
samira
17 مرداد 92 13:40
سلام، اینم به خاطر تشکر از زحمتهای شما برای موفقیت فرزندتون.
فرستادیم، موفق باشید.


من هم بابت تشکر از حضور گرمتان در این وبلاگ تقدیمتان می کنم
باران
17 مرداد 92 14:26
سلام پیشاپیش عید سعید فطر مبارک
خیلی کلیپ زیبایی بود . دانلودش کردم و 4-5 بار نگاهش کردم


با سلام
خوشحالم کردید .
منم این عید رو تبریک عرض می کنم
مریم (یه دوست)
17 مرداد 92 16:24
البته این کاررو برا یسری میکنم


شرمندم می کنید
مریم (یه دوست)
17 مرداد 92 17:17
یسری جان خیلی برام عزیز هستند


مرسی از محبتی که به دخترم دارید
»امان حلما
17 مرداد 92 19:14
خوش بر کسی که سفره نشین خدا بود
از هرچه غیر خواسته ی او گر ، جدا بود
درب کلاس درس خدا چون گشوده شد
خوش بر مطلبی که قبول انتها بود
عید شما مبارک



طاعات قبول
عید شما هم مبارک
ساراکوچولو
17 مرداد 92 22:05
شرمنده بابای یسراجان...اصلامتوجه نشدم...اسم نویسنده وبلگ زیاددقت نکردم...امابدونید یسری جان خیلی برام ناز دوست داشتنی بود دراولین نگاه


خواهش می کنم ، قصد جسارت نداشتم ، فقط من باب اگاهی بود و بس
عجق وجق
18 مرداد 92 7:29
سلام عيدتون مبارك اميدوارم موفق بشه بچتون باشه حتما ارسال مي كنم و راي ميدم


ممنونم از حضورت و تشکر بابت ارسال رای
شقایق
18 مرداد 92 7:50
سلام صبح بخیر
بخدا همین الان گوشیو برداشتم بهش رای دادم
ایشالا موفق بشه


بی نهایت ممنونم ، امیدوارم بتونم جبران کنم
قاف حقیقت
18 مرداد 92 8:00
سلام دوست عزیز
دختر قشنگی داری،خدا برات نگهش داره...
پیامک رو فرستادم امیدوارم برنده بشه
ممنون از حضورت در قاف حقیقت
بازم به ما سر بزن...
یا حق


متشکرم خیلی لطف کردید
خودم
18 مرداد 92 8:18
سلام
رای دادم


شرمندم کردید
امیرحسین
18 مرداد 92 8:26
سلام رای دادم بهش.انشاالله موفق شین


ممنونم امیر جان
مامان امیر مهدی (سوده)
18 مرداد 92 10:25
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان ...

حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد!



منم به سهم خودم این عید رو به شما تبریک می گویم
Niloufar kocholo
18 مرداد 92 10:34
manam beheton rai dadam babaii


merci
betoonam jobran konam
باران
18 مرداد 92 10:35
خیلی متشکرم از راهنماییتون


خواهش می کنم
............
18 مرداد 92 10:44
سلام دوست عزیز.
وب خوبی داری براتون پیامک زدم.اگه موافق بودی با هم تبادل لینک کنیم منو با مردان فوتبالی لینک کن خبر بده تا لینکت کنم


با سلام
متشکرم
با افتخار لینکتان کردم
باران
18 مرداد 92 16:02
ببخشید مشکلم حل شد

خواهش می کنم ، خوشحالم
havataybad
18 مرداد 92 19:00
بر اساس درخواستان دو تا پیامک ارسال کردم به شماره ای که گفته بودید


ممنون محبت شما هستم
یسری
18 مرداد 92 19:56
سلام دوست عزیز
حالتون چطوره ؟عیدتون مبارک
راستی برام جالبه بدونم چطور با وب من اشتا شدید


با سلام و تشکر ، بایستی عرض کنم کاملا اتفاقی با شما آشنا شدم که مایه بسی افتخار است
امیرعلی(گل های ششم ابتدایی)
18 مرداد 92 20:50
سلام. راستی خیلی دختر نازیه. خدا حفظش کنه. خیلی دوسش دارم.
goodbye
see you lether


متشکرم از این همه لطف شما
فائزه
26 شهریور 92 23:50
ازینکه پست های نظرات من مورد تایید شما قرار نگرفته.کمی ناراحتم


با سلام
خانوم فائزه این ناراحتی شما خوشحالم کرد !! چرا که وقتی دیدم تایید شدن و یا نادیده گرفتن نظرتان در این وبلاگ اینقدر برایتان اهمیت دارد ، فهمیدم خود وبلاگ اهمیت ویژه تری دارد , علی ایحال جهت اطلاعتان نظر شما که درساعت 12:13 دقیقه روز 20 شهریور برایم ارسال شده بود در همان تاریخ جواب داده شده است اما در متن « فرصتی برای پیشرفت ، مجالی برای تشکر »
بازهم این نگرانیتان را می ستایم و برای این همه لطف سپاسگذارم
مامان ستایش
4 دی 92 13:01
قشنگ بود خیلی قشنگ یسری باید از باباش بخاطر این همه ذوق تشکر کنه
بابای یسری جان
پاسخ
متشکرم ، لطف دارید شما