یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

فرصتی برای پیشرفت ، مجالی برای تشکر

1392/6/9 20:27
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام یسری جان ؛

بعد از بیست روز دوری و با تمام شدن جشن ازدواج دایی ات بازهم به سراغت آمده ام ، تا انتظار تلنبار شده پشت پلکهایت را با نوازش انگشتانم پاک کنم و نشان دهم کاسه دلتنگی ام خیلی وقت است که لبریز شده از خواستنت .

آمده ام تا بار دیگر ثابت کنم در این روزها که گرفتارتر از همیشه هستم و مشغلات کاری ام فرصت سرخاراندن را هم از من گرفته است ، احساس پدرانه ام همچنان زنده است و هنوزم که هنوزه خاطرات زندگیم رنگ و بوی تو را دارد .

در این روزهای شهریور نود و دو بر رسم ندیدنت خط بطلان کشیده ام و خوشحالم که هر لحظه کنارم هستی ، دیگر میان امشب من تا امشب تو فاصله ای نیست ، من دیگر به این دقایقی که یکی یکی میمرند تا تو را برایم به ارمغان بیاورند بدهکار نیستم ، دیگر دنیای من به اندازه همین چهاردیواری دودگرفته بی بنیاد دنیا نیست بلکه وسعتش از همانجاییست که ایستاده ای تا انتهای مهربانی سپیده دم و من خوشبختم .

 شاید برای تو گاهی سخت بنماید ، زندگی در شهری دیگر و یا خانه ای دیگر برایت دشوار باشد ، اما به این اذعان دارم که تو به رویاهای دست یافتنی ایمان داری و آن را موهبت می دانی  . تو برایم موفقیت من دعا خواهی کرد و من برای آینده روشن تو خدا را قسم خواهم داد و هر دویمان آمین بلند خواهیم گفت .

دختر عزیزم ، یسری گلم ؛

دوست دارم قبل از آنکه دلنوشته هایم تبدیل به کاغذ مچاله شوند و اشکهای نیامده ام خشک شوند و حتی پیش از آنکه اسیر نگاههای بی اعتنا شوم ، بتوانم به تو ثابت کنم اگر بهانه ای برای بودن من است، همین مشق های شبانه ای است که هم مرا تسلی است و هم تو را آگاه می کند . از من بپذیر این همه مشتاقی ام را که برای تو آماده اش کرده ام . پس با من بیا تا آخر دنیا ، گام به گام ، قدم به قدم که من برای آمدنت فرش قرمز دلم را زیر پاهای کوچکت انداخته ام . تمام هستی ام را برایت گذاشته ام و ثانیه های عمرم را وقف تو نموده ام .

امید دارم روزگار خمیده ام که در انحنای بازتاب نامهربانی ها کمی تاب برداشته است به دست تو احیا شود و تنها از تو می خواهم قدردانم باشی ، من به یک لبخند پر مهرت راضی خواهم شد و دستان ظریفت آسایش دو گیتی من خواهد بود و مطمئنا دعای خیرم بدرقه راهت می شود ، همانگونه که دعای مستجاب شده پدر و مادرم من را بزرگ و بزرگ تر می کند .

دختر گلم ؛

از امروز و با تغییر سِمَت من ، بعضا مجبور می شوی چند روزی را در هفته زیر آسمانی تنفس کنی که قوم و خویشاوندی نخواهیم داشت ، شاید گاهی اوقات دلت کوچک شود ، بهانه گیری کنی و تیک تاک ثانیه ها را برای برگشت مجدد بشماری .

می دانم شاید دلتنگی ات در قامت آرزوهایم نگنجد ، روزها به یکنواختی زندگی طعنه بزنی و چشمهایت بر دلتنگی ببارد و شبها بدون آنکه بوی شبوهای حیاط خانه جدیدمان شادت کند به بهانه استراحت بخوابی تا کمتر غم دوری را لمس کنی ، همه اینها را می دانم ، اما دخترم برای بدست اوردن چیزهای مهمتر بایستی خیلی از خواسته هایت را قربانی کنی و بر آنها چشم بپوشی .

در این میان شادترین آهنگ ها، برایت روضه خوانی می كنند ، شلوغترین مكانها، تنهایی ات را به رُخَت می كشند دلت كه گرفته باشد ، نقض میشود همه ی قانون ها و مدتها طول میكشد تا خاك بگیرد خاطره های رنگارنگ .

تا آن موقع همچنان شاد بمان و من قول می دهم برای خنداندنت از هیچ کوششی دریغ نورزم ، در کنار تو باشم ، حامی تو باشم ، همراه تو باشم و همراه همسر مهربانم .

از هردویتان ممنونم که برای من و بخاطر آینده من می گذارید و می گذرید .

پ ن : همسر عزیزم ، شیما سادات صبور و مهربانم :

زیرگوشم زمزمه کن، پشت خوابهای نا آرامت چیزی بیش از نگرانی نیست ، تا من هم دستت را بگیرم و زیرگوشت زمزمه کنم:
پشت نگرانی های زنانه ات مردی ایستاده که دیوانه وار دوستت دارد و موفقیتش را مرهون حمایت تو می داند و روی همچون ماهت را می بوسم .

 

 

پسندها (1)

نظرات (43)

***
10 شهریور 92 0:25
هزار ماشالا عروسکه خشکلم
بدون اقراق شما واقعا زیبا مینویسید تعارف نبود
اینهمه احساس در وجود یک پدر، نه بهتره بگم ابراز اون کم نظیره، در وجود همه پدرا هست اما بیانش نمیکنند.
موفقیت و سلامتیتون روز افزون

با سلام
ضمن تشکر بایستی عرض کنم نقطه نظرات شما نیز در خور توجه و بسیار دلگرم کننده است .برایتان آرزوی موفقیت و شادکامی دارم
مامان حلما
10 شهریور 92 9:43
دلمون برا یسری جون تنگ شده بود ماشاالله خاله جون روز به روز داری خانوم تر میشی.
مطمئن باش که همه این دوری ها و دلتنگی ها به خوشبختی هرچه بیشتر یسری جون و همسرتون ختم میشه.


با سلام
مطمئنا یسری جان نیز دلش برای تمام کسانی که در همه حال یاریگرمان هستند تنگ خواهد بود .
اینجانب نیابتا از طرف او از شما مممنونم و برایتان موفقیت و سربلندی را آرزومندم
مامان امیر پسرسرما
10 شهریور 92 21:01
سلام
خسته عروسیها واسباب کشی نباشید.
انشا... هرکجاهستین موفق باشین.


با سلام
بنده نیز خدمت شما من باب عروسیها خسته نباشید عرض می کنم و از لطف شما ممنونم
برای امیر حسین گلم
مامان امیر مهدی (سوده)
10 شهریور 92 22:15
با سلام خدمت پدر بزرگوار و مهربان یسری جان...چندوقتی بود که از خواندن دل نوشته های زیبایتان محروم بودیم ...خوشحالم که دوباره این توفیق نصیبم شد تا دلنوشته های زیبایتان را بخوانم.تغییر سمت شغلی یا هر چیز دیگری را که سعادت و پیشرفت شما در ان باشد را با تمام وجود ارزومندم و مطمینم که همسر گرامیتان و یسری گلم هم همین ارزو را دارند مطمینا شما با قلب پاک و مهربانتان در هر موقعیت زمانی و مکانی که باشید دوستان بسیار خواهید یافت که خیلی زود ارزش وجودی شما بر انان اشکار خواهد شد...توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند منان خواستارم...امیدوارم به بالاترین درجات مادی و معنوی در زندگی دست یابید...

سلام گرم بنده را بپذیرید
از اینکه نتوانستم چند وقتی را به وبلاگ دخترم سر بزنم و حتی از احوالات دوستان مهربان یسری عزیزم باخبر شوم پوزش می خواهم.
خوشحالم که همچنان همراهمان هستید ، همانگونه که من مشتاق وبلاگ امیر مهدی عزیزم هستم و در اولین فرصت خدمت خواهم رسید .
مامان یاسین
10 شهریور 92 22:15
سلام به عروس خانم اینده نه چندان دور
یسری خانم گل پدر خوش ذوقیدارید ایشالا همیشه سایش بالای سر زن و دختر گلش باشه بابای مهربون یسری شما منو یاد با خوندن پستهای شما یاد استاد فلسفه چن سال پیشم افتادم
هر جا هستین سالم و پایدار باشین

با سلام
از لطف شما ممنونم و از اینکه ازدلنوشته هایم اینچنین تعریف می کنید ، بسیار خوشحالم و بابت حضورتان بسیار بسیار ممنون
sara
11 شهریور 92 13:28
عالی بود. خوشم اومد به وبلاگ دختر ما هم سر بزنید.



با سلام
ممنونم - حتما
مریم مامان نیکان
12 شهریور 92 12:48
ملوس مثل عروسک الهی بگردم چقدر تو لباس عروس یسری جان زیبا و دلنشین شده انشالله عروسیت گلم.



با سلام و تشکر بابت این همه لطفی که نسبت به یسری جان دارید
الهام (مامان امیر علی جون-جیگرم)
13 شهریور 92 23:47
سلام عزیزم وبتون عالیه
دختر تو هم ناز نازه هااااا
خوشحال میشیم به ما هم سری بزنید
راستی با افتخار لینک شدید
منتظر ورودتان هستیم
با تبادل لینک که موافق هستید


با سلام
از لطف شما سپاسگذارم
با افتخار لینکتان کردم و خدمت خواهم رسید
مهسا مامان نورا
14 شهریور 92 23:37
الهی فدات شم خاله انشاله لباس عروسیت عروسکم و به این پدر و مهربان بناز و قدرشون رو بدون


با سلام
شرمنده فرمودید و همچنین آرزوی خوشبختی دارم برای نورای گلم
mamane mohammadhosein
16 شهریور 92 12:29
سلام عروسک زیبای من...
ببخشید که دیر به دختر گلم سر زدم...
امان از دست پسر شیطونم که صفحه کلید و موس رو ترکونده. عروسی خودت عزیزم....


با سلام
دیر و زود آمدن مهم نیست ، همین که سر می زنید ارزش زیادی دارد که به این خاطر ممنونم
***
16 شهریور 92 12:55
دختر چيست؟
موجودي است که شيطونياش به يه دنيا مي ارزه....
دخمل خشکل روزت مبارک...

ممنونم که اینچنین شیرین اصل مطلب را ادا نمودید.
این عید بر شما نیز مبارک
مامان فاطمه
16 شهریور 92 16:22
سلام و تبریک و احست به پدریکه اینگونه احساساتش را بیان میکند
مطمین هستم که برزبان هم جاری میکنید
اما آنچه برایم سواله اینه که درمورد همسر دلبندتان چی؟ آیا برای او نیز جایی نوشته هایتان را به ثبت میرسانیدیا فقط به جاری ساختن آنها برزبان بسنده میکنید
ببخشیدسوال خصوصی پرسیدم
هر موقع فشار زندگی برمن چیره میشود با خواندن متن های شما و امثال شما آرامش دوباره ام را از سر میگیرم
ممنون که مینویسید
اگر مایل بودید سوالم را پاسخ دهید

با سلام
ابتدا تشکر می کنم که بنده را مورد مهر خویش قرار داده اید و در مورد همسرم بایستی عرض کنم که متاسفانه دلنوشته ای کمتر برایش نوشته ام، شاید فقط محصور در پیامکهایم باشد و بس .
اما من نیز همانند هر مرد دیگری از گفتن جملاتی که محبت و عشقم نسبت به همسرم را احیا می کند ، هیچگاه طفره نرفته ام و همیشه بصورت رودرو به گفته ام که چقدر دوستش دارم.

مامان امیر مهدی (سوده)
16 شهریور 92 16:47
دختر یعنی برکت و رحمت ،
یعنی شادی و نور ،
و خداوند تنها تو را لایق این نعمت دانسته ...روزت مبارک گل ناز خاله.برای یسری عزیزم...


با سلام
خیلی ممنونم که اینهمه لطف دارید و یسری جان را اینگونه مورد محبت قرار می دهید .
مامان امیر مهدی (سوده)
16 شهریور 92 16:51
http://www.niniweblog.com/upl/amirmahdim/13785563535.gif

http://www.niniweblog.com/upl/amirmahdim/13785563782.gif

تقدیم به یسری نازنینم...


با زهم ممنونم
مامان امیر مهدی (سوده)
16 شهریور 92 17:11
http://www.niniweblog.com/upl/amirmahdim/13785576348.jpg


این هم یک سورپرایز کوچک برای دختر گلم


واقعا عالی بود ، عالی
از اینهمه هنر و ذوق و عنایت خیلی ممنونم
الهام مامان محیا
16 شهریور 92 18:50
خدا لبخند زد و دختر آفریده شد
یسری جان لبخند خدا روزت مبارک


با سلام
به نیابت از یسری جان از شما ممنونم
لیلا
19 شهریور 92 0:32
سلام من برای اولین باره که به وبلاگ دختر نازتون سر میزنم.دختر نازی دارین امیدوارم در تمام مراحل زندگیش موفق باشه.

با سلام
خیلی خوش آمدید و از لطفتون ممنونم
بازهم سر بزنید

maryam ye dust
19 شهریور 92 12:59
salam khubin ye modate mosaferat budam nemitunestam sary be yasra bezanam amruz ke bargashtam avalin kary bud ke behesh sar zadam v az ax zybash lezat bordam dar zemn safaram ham shahr zebay u bud mashhad

ba salam
khoshhalam ke baz ham mokhatab webloge yasra hastid va omidvaram mashhad khosh gozashte bashe


maryam ye dust
19 شهریور 92 13:10



مرسی
maryam ye dust
19 شهریور 92 20:26
bazam salam vay mashad che jaye khubyeh bekhsus haram amam reza khosh be hal u ke har mughe dltun bgere miren haram


salam
merci - are jaye khubieh , ziyad raftan be haram mohem nist balke keyfiyatesh ahmiyat dare va hatman bazam mitalabatoon.
فائزه
20 شهریور 92 12:00
سلام
از آشنایی با این وبلاگ و خواندن دلنوشته هایتان مشعوف شدم و از تماشای عکسها حظ بصری بردم
کمتر وبلاگی با چنین قوت قلم و محتوا دیدم.
همچنان بر کرانه ی خوشبختی بمانید
آرزوهایتان دست یافتنی.


با سلام
من نیز از آشنایی با مخاطبانی چون شما بسیار مفتخر شدم و برای تمام محبتی که به اینجانب و دخترم دارید از شما ممنونم
فائزه
20 شهریور 92 12:13
بعد از چهارسال پیگیری و طلسمی که به کارم خورده بود
تغییر سمت من هم درست شد
ممنونم خداااااا



بسیار خوشحالم و امیدوارم این تغییرات روزنه ای برای موفقیت بیشترتان باشد
Mohsen
20 شهریور 92 16:21
برای بودن؛
گاهی لازم است که نباشی !
شاید نبودنت ؛
بودنت را به خاطر آورد
اما دور نباش دوری همیشه دلتنگی نمی آورد فراموشی همان نزدیکیهاست !...

بزنم به تخته چقدر خوشگله خوش به حال پدر و مادری ک چنین فرزندی دارن.

با سلام
ممنونم محسن جان هم از متن قشنگت و هم از لطفت نسبت به دخترم ، مثل همیشه لطف داری .
الهام (مامان امیر علی جون-جیگرم)
21 شهریور 92 12:24
به ما هم سری بزن راستی نظر یادت نره میخوام تو یه پست 50 نظر داشته باشم
فعلا


چشم حتما خدمت می رسم
بهار
22 شهریور 92 23:47
گاهی به ماهم سر بزنید


چشم حتما
مامان بردیا
24 شهریور 92 18:03
وب و نی نی زیبایی دارین.به ما هم سر بزنین


ممنون - چشم حتما
مامان محمدحسین
24 شهریور 92 22:15
سلام عروسک زیبا.
روزت با تاخیر مبارک.
ببخشید که دیر شد آخه مسافرت بودیم و ص کلید کامپیوترمون هم ترکیده...
یادت باشه تولد امام رضا نزدیکه و شما هم به ایشون .پس دعا یادت نره......


با سلام
از اینکه همیشه و همواره به یاد دخترم هستید ممنونم ، انشاءالله این سعادت را داشته باشیم از طرف شما نایب الزیاره باشیم
اتنا
24 شهریور 92 23:08
یسری جون چه قدر ماه شدیلینکت کردم میتونی منم لینک کنی یسری جون


با سلام
با افتخار لینکت کردم
مریم (یه دوست)
25 شهریور 92 9:48
سلام خوبین روز به روز که به ولادت امام رضا نزدیک میشیم خیلی دلم تنگتر میشه به بودن در حرمش و درد و دل کردن باهاش امروز یه هو به ذهنم رسید تنها کاری که میتونم بکنم و یه کم از دلتگیمو کم کنم اینه که به شما البته یسری سر بزنم و ازش بخوام وقتی رفت حرم از طرف من نایب زیاره باشه و بگه اونی که اومده بود زیارتت خیلی دلش باشماست و دوس داره هر چه زودتر دوباره بیاد امیدوارم این پیاممو از نزدیک براش برسونید به هر حال خوش به حالتون

با سلام
خیلی خوشحالم که ما را لایق رساندن پیامتان دانستید ، مطمئنا در آن هنگام که شرف حضور پیدا کنیم از شما فراموش نخواهیم کرد ، همانگونه که شما همیشه همراه ما هستید.
در شب میلادش آرزوی برآورده شدن آرزوهای قشنگتان را داریم .
مریم (یه دوست)
25 شهریور 92 18:07
ممنونم باارزوی بهترینها برایتان


متقابلا سپاسگذارم
مامان امیر مهدی(سوده)
26 شهریور 92 15:55
نقاره ها ز اوج مناره وزيده اند
مردم صداي آمدنت را شنيده اند
زيباتر از هميشه شده آستان تو
آقا! چقدر ريسه برايت کشيده اند
ميلاد على بن موسى الرضا، مأواى دل‏ شكستگان و تكيه‏ گاه درماندگان، بر دلدادگان بارگاه و حريمش مبارك باد!



با سلام این عید بزرگ بر شما نیز تهنیت باد
مریم (یه دوست)
26 شهریور 92 16:09



بارهم مثل همیشه ممنونم
***
26 شهریور 92 21:33
سلام یسرای نازنینم
عیدت مبارک


بسیار ممنونم خاله ستاره
مامان محمدحسین
28 شهریور 92 22:08
سلام نفس خاله.
یه خبر خوب . ص کلید نو خریدیم. دیگه راحت می تونم برات نظر بدم.چرا کم پیدا شدی ؟ برای خاله و پسر خاله دعا کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


با سلام
خبر خوبی بود ، مبارکه
چشم بزودی آپ می کنم و خدمت می رسم
پرهام ومامانش
28 شهریور 92 23:23



ممنونم و تقدیم به شما

مامان امیر مهدی (سوده)
29 شهریور 92 8:54
سلام پدر بزرگوار با عرض معذرت من کامنتی از شما دریافت نکرده بودم وگرنه بلافاصله تایید میکردم شاید نظر ارزشمندتان به ثبت نرسیده باشد...عنایت فرمایید در صورت امکان لطفا دوباره کامنت بگذارید...


با سلام
جسارت نکرده باشم شاید اشتباه از من باشد .
معصومه
29 شهریور 92 14:18
داشتن فرزند نعمتی بزرگه برای خودش.حالا اگه دختر باشه نورعلی نوره.واگه مثل یسری شما زیبا باشه که دیگه نمیشه حرفی زد جز الله احسن الخالقین خدا حافظش باشه


با سلام
از عنایت شما بسیار ممنونم .
امیدوارم نیاتتان ختم به خیر و حاجاتتان روا شود
مریم (یه دوست)
29 شهریور 92 20:27
سلام خوبی خیلی وقته عکس جدیدی نزاشتین دلمون برا عکسای جدید ازیسری تنگ شده منتظر عکسای خوشگلش هستیم

با سلام و تشکر بابت پیگیری و لطفتون
انشاءالله ظرف دو سه روز آینده آپدیت خواهم کرد
مریم (یه دوست)
30 شهریور 92 10:23
ممنونم


خواهش می کنم
بهار
2 مهر 92 16:34
سلام
اگه دوس داشتین برای یسری جون قالب وبلاگ با عکسای خوشگلش درست میکنم. خوشحال میشم به این آدرس سر بزنین.
www.ghalebe-weblog.blogfa.com
البته با قیمت مناسب تر از جای دیگه و یه کارت پستال هدیه



با سلام
ممنونم
مامان النا
14 مهر 92 16:08
سلام دوست خوبم وبلاگ قشنگی دارین و از اون قشنگ تر دسته گل نازتونه که خدا حفظش کنه لطفا اگه وقت کردین به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم
www.elena91.niniweblog.com


با سلام
چشم حتما
maman mazyiar
13 آذر 92 9:21
چشم نخوره اين عروس خوشكل شما
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام ممنونم از لطف شما
maman joon
25 خرداد 93 15:11
ای جانم این عروسک ناز چه عروس نازی هم شده
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام ممنونم از لطف شما