یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

قراری در نزدیکی بهار

1392/12/24 1:56
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یسری جان ؛

حالت چطور است دختر زیبای من ؟ خوبی ؟ نمی دانم اینبار چگونه آغاز کنم ! 65 روز است که بصورت علنی چیزی از دلم ننوشتم و این را هم خوب می دانم که کاسه صبرت لبریز شده است از نبودنهایم .

شاید در این مدت با کسی دیگر هم درد دلی نکرده باشم ، اما در همین نبودنهای گاه و بیگاهم ، دو دلنوشته دیگر برایت به یادگار گذاشته ام که روزی آنها را خواهی خواند ، اما نمی توانستم منتشرشان کنم شاید شخصی بودن آن و یا بهتر بگویم کاملا محرمانه بودنشان مجابم می کرد که آنها را در وبلاگت نگذارم و خوشایند نمی دیدم که مطلبی را بنویسم و برای آنها رمز بگذارم .

دختر عزیزم ؛ دختر عزیزتر از جانم ؛

اکنون که برایت می نویسم بیست و چهارمین روز اسفند ماه نود و دو است ، تاریخ آشنایی را در ذهنم مرور می کنم ، تاریخی ترین تاریخ عمرم ، همان لحظه ایی که نفس در سینه ام حبس ، دست و پایم شل و دنیایم خالی می شود از دلهره های روزمره ام . دغدغه های شغلی و کاری دیگر برایم معنا و مفهومی ندارد ، چشمم به یک سو می کشد و منتظر راهی که مسافری آشنا از آن می گذرد .

دختر اسفندی من ؛

امروز دومین سالروز شکفتنت توست ، روزی که باغچه دلتنگی ام از تو سیراب می شود ، نمی خواهم فرصتی را از دست بدهم ، دوست دارم نگاهم را از جاده های خیس و باران خورده دنیا جدا کنم و با سبدی از یاس و نرگسی به استقبالت بیایم ّو بگویم اینک به شکرانه دیدن روی تو زنده ام . دوست دارم امروز را جشن بگیرم ، دستانم را در دستانت قلاب کنم تا با هم برقصیم و بچرخیم ، آنقدر که سرمان گیج برود و بر روی زمین پهن شویم و هر دو بخندیم و از من بخواهی بازهم تکرار کنیم چرخش آسمانی را که با تمام عظمتش ثابت مانده است .

نفسهای کوتاه بابا ؛

ساعت 1:30 دقیقه بامداد است ، همه خوابیده اند ، حتی سهراب ! که اگر بیدار بود به او می گفتم:

سهراب عزیزم ، زندگی دیدن یک باغچه از شیشه مسدود هواپیما نیست ، خبر رفتن موشک به فضا ، لمس تنهایی ماه ، فکر بوییدن گل در کره ای دیگر . زندگی شستن یک بشقاب نیست .

سهراب عزیزم ، زندگی بارش مهربانی از نگاه دختر خردسال من است ، زندگی لمس چانه لرزان من بهنگام دیدن روی اوست ، زندگی بوسیدن روی طفلی است که برای به آغوش کشیدنش لحظه ها را قدم می زنم . زندگی همان حسی است که درپایان نوشتنم انگیزه ای می شود برای دویدن به سوی او تا در بغلش بگیرم و زندگی همان انگیزه ای است که انسان را شب زنده دار می کند

و کلام آخرم ؛

 یسری عزیزم اینک که تمام هستی من شده ای و  قلبم را به انحصار خودت درآورده ای ، و تقویمم را با یاد خود رقم می زنی ، تا ابد فراموشت نخواهم کرد ، من را ببخش اگر گاهی ساکت می شوم . باز هم به دیدارت خواهم آمد قرارمان در همین نزدیکی و چند پله بالاتر از اینجا ، نزدیک بهار ، همان فصلی که با رویش تو اینک رونمایی شده است .

پسندها (5)

نظرات (19)

mAhyA
24 اسفند 92 10:30
عزیزم یسری جان تولد قشنگت مباااااااااارکککککککک
بابای یسری جان
پاسخ
با سپاس فراوان از تبریکتان
***
24 اسفند 92 15:36
وای یسری خانوم باورم نمیشه این تو باشی ماشالا هزارماشالارچقدر زیباتر و خانومتر شدی تولدت مبارک ایشالاااااااااااااااااا به دلخوشی سلامتی یه تبریکم به مامان و بابای محترمت بخاطر تولد تو خیلی خوشحال شدم بعد اینهمه مدت دوباره دیدمت. تقریبا روزی یک بار به وبت سرمیزدم امروز از مدرسه که اومدم دیدمت و خستگی از تنم دراومد سال جدیدا پیشاپیش به شما تبریک میگم و براتون بهترینها را آرزو میکنم. در جوار آقا امام رضا در هنگام تحویل سال برای منم دعاکنید.
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام و تشکر می دانم که موفقیت این وبلاگ مرهون و مدیون مخاطبان و مشوقانی چون شماست لذا بابت این همه لطفی که به ما دارید سپاسگذارم برای تمام لحطاتی که به ما سر می زنید و فراموشمان نمی کنید تقدیم حضورتان
***
24 اسفند 92 15:43
راستی یسری جون یادم رفت بگم تو یه روز سرد برفی برات این نظرو گذاشتم هوا سرد هست اما بس جوانمردانه اندازه ی همین بلورهای برف برات آرزوهای خوب دارم
بابای یسری جان
پاسخ
امیدوارم دلتان گرم باشد و زندگیتان به طراوت بهار باشد و باز هم تشکر و تشکر
مامان ملیکا
24 اسفند 92 15:59
سلام تولدت مبارک یسری جان انشاالله زیر سایه ی پدر و مادرتون عمر با عزت و سلامت داشته باشی گلم
بابای یسری جان
پاسخ
باسلام تشکر می کنم بابت تبریکتان و برای شما نیز آرزوی سلامتی داریم
عسل
24 اسفند 92 17:33
تولدت مبارک کوچولوی نازنین واقعا خوشحال میشم وقتی اپ میکنین با ارزوی سعادت و بهترینها....
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام ضمن تشکر ، ما هم خوشحال می شویم که با نظرتان مایه دلگرمیمان را فراهم می کنید
مبین فرفری
24 اسفند 92 18:11
سلام عزیزم تولدت مبارک
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام ممنونم از شما
مامان محمدحسین
24 اسفند 92 21:35
عزیز دلم تولدت مبارک.... خیلی خیلی زیبا تر شده ای.... این رو بابت موهای بسته شده زیبایت گفتم.... امیدوارم تمام لحظه های عمرت زیر سایه پدر و مادر عزیزت باشد.....
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام ممنون از اینکه شرمنده فرمودید و سپاس فراوان از حضور همیشگیتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم. با آرزوی توفیق و سلامت برای شما
مامان امیرپسرسرما
25 اسفند 92 0:13
سلام تولدیسری جان روتبریک میگم.انشا...سالهای سال دزکنارهم شادباشید
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام به سهم خودم و از طرف همسرم و یسری جان از شما ممنونم و برای شما آرزوی سعادت و بهروزی دارم
سمیرا
25 اسفند 92 9:45
سلام. عزیز دلم ماشالا چقد تو ماهی خوشگلکم تولدت با تاخیر مبارک عروس کوچولوی نازنازی اولین باره که به وبلاگ دختر نازتون سر میزنم اما یسری جون انقد ناز و دوست داشتنیه و نوشته هاتون اینقد قشنگ و عمیق و خالصانه ان که به وجود مرد محترمی مث شما تو این زمونه افتخار کردم. از خدا براتون آرزوی سلامتی و شادی در کنار خانواده دوست داشتنیتون دارم. ایشالا سالیان سال تولد گل خوشگلمون رو به شادی و سلامتی جشن بگیرین. این گلای خوشگل برا یسری ناز و مامان و بابای مهربونش
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام خیر مقدم عرض می کنم حضور سبزتان را برای اولین بار در این وبلاگ و از بابت حسن نیتتان بسیار بسیار ممنونم
بهار
25 اسفند 92 23:02
سلام عزیزم یسری جان تولدت مبارک وااااااااااااااااااااااااااااای چرااین مدت نبودین بابای یسری به خدا خیلی نگرانتون شده بودیم چراخبری نبود ازتون امیدوارم سرتون مشغول کارهای خیر بود به هر حال خیلی خوشحال شدیم
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام ممنونم بابت تبریکتان و عذر خواهم بخاطر غیبت کمی طولانیمان ، شاید این آخر سالی مزید بر علت بود تا نتوانم آنچنان که باید و شاید به وبلاگ دخترم بیایم ، بهر حال بر ما ببخشید اگر نگرانتان کردیم
***
27 اسفند 92 0:37
وای عزیزم مبارک قالب وب وب تکونی کردیا!!!
بابای یسری جان
پاسخ
سلام خاله ستاره ممنونم از شما که حتی به قالب وبلاگمان هم توجه مهربانانه دارید
الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 14:11
سلام عزیزه دلم. سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه
بابای یسری جان
پاسخ
سلام سال نو شما هم مبارک خدمت خواهیم رسید
مريم مامان نيكان
29 اسفند 92 7:53
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شما دوست عزيزم مسئلت مینماییم كارت تبريك من براي يسري جان http://s5.picofile.com/file/8117311626/81_2_.jpg
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام ممنونم هم از دعای قشنگتان و هم از کارت تبریک زیبایتان ، شاید اندک تقدیری که بتواند جوابگوی محبتتان باشد شاخه گلی است که به نیابت از یسری جان تقدیمتان می کنم
سمیرا
29 اسفند 92 12:08
سلام اومدم پیشاپیش سال نو رو به شما و یسری عزیز تبریک بگم، ایشالا که سال خیلی خوبی داشته باشین، سالی پر از اتفاقای خوب و شادی و سلامتی. برای یسری عزیزم عیدتون مبارک
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام ما به نوبه خودمان سال جدید را تبریک می گوییم
مامان سها
1 فروردین 93 10:43
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز سال خوبی رو براتون آرزومندم
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام من نیز دنیای شادی را برایتان آرزومندم
مریم یه دوست
3 فروردین 93 12:25
سلام عزیزم خوبی یسری جان ببخش یه مدت بود کم میومدم نتونستم برات اولین کامنت رو بزارم خیلی خوشحالم که دوباره پستهای جدید بابایی برات میزاره ببخش با تاخیر زیاد هم تولدت رو تبریک میگم
بابای یسری جان
پاسخ
سلام متشکرم که می آیید ، دیر و زود آمدنش مهم نیست اینکه بیادمان هستید شرمنده می فرمایید قدومتان سبز
پرهام .مامانش
15 فروردین 93 23:55
سال نومبارککککککککک یسری جاان همراه با تبریک تولدتتتتتتتت با تاخیر ولی با بهترین ارزوهااااااااااااااااا
بابای یسری جان
پاسخ
همین قدر که یادمان می کنید برایمان کافی و مایه دلگرمیست . امیدوارم سال خوبی داشته باشید
مهسا مامان نورا
23 فروردین 93 12:57
جان دلم سلام مه روی خاله چه خانوم شدی حسابی قد کشیدی و بزر گ شدی عزیزم اما هروقت به وبت سر میزنم دلم از اهنگ بی کلام وبت پر میشه وگریه میکنم جون دلم عیدت مبارک سال خوبی رو پیش رو داشته باشی شاد و پر انرژی زیر سایه ا پدر مادر گلت .با ارزوی بهترین هاتقدیم به یسری نازم با سلام خیلی خوش آمدید مامان نورا جان مثل همیشه شرمنده فرمودید و ضمن آنکه بهترینها را برایتان در سال جدید آرزومندیم ناراحت میشوم که با آهنگ وبلاگ مکدر می شوید ، اما چه کنم که آن جزء لاینفک وبلاگ یسری جان شده و با آن خو گرفته ایم با آرزوی عمری با عزت و سلامتی در کنار خانواده محترمتان
دیما
28 فروردین 93 0:18
سلام یسری جون و سلام بابای عزیز خیلی وقت بود بهتون سر نزدم منو ببخشید. ببخشید که تولدتو با تاخیر تبریک میگم در ضمن منم اسفندیم. شما بهم قول دادین به وبم سر بزنین ولی باور دارم که سرتون شلوغه خوشحال میشم یه چند لحظه ای تو وبم حضور پیدا کنین. یسری جونم تولدت مبارک امیدوارم زیر سایه پدر و مادر سالیان دراز همراه با سعادت زندگی کنی.
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام به نکته ای اشاره فرمودید و اسم آن را مشغله گذاشتید واقعا درست می فرمایید به گونه ای که با کلی تاخیر حتی توانستم پاسختان را بدهم ، هرچند به این امر واقفم که هرچه این وبلاگ دارد از عنایت خاص مخاطبانش می باشد و امیدوارم بتوانم جبران کنم