یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

برگ آخر سال نود و سه

1393/12/29 1:52
1,421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر توعشق جاودانه ام ، سلام بر تو لمس شاعرانه من ، سلام بر تو که نفسهایت را به نفسهایم گره می زنی و دستان کوچکت را دور گردنم حلقه می کنی تا دوست داشتنم رنگ نبازد ، سلام بر تو که دلت را خانه مهربانی ام کرده ای تا بدانم آنچه از زندگی دارم خاطره های زیبایی است که رهایم نمی کند و سلام بر تو که نگاهت محبت را می فهمد و آرامش را هدیه می کند و سلام بر تو دختر سه ساله ام که دلم را به امید آمدنت آذین بسته ام .

سلام یسری جان ؛

لحظاتی را که برایت می نویسم ، تکرار دیدنی ترین نمایش زندگی من است .

لحظاتی که تمام دلتنگی ها ، آخر خط همه دلواپسی ها، ، همه و همه تمام می شود و  می رسد آنچه برای رسیدنش ثانیه ها را میگذرانم .

اکنون سال من به لحظات تحویل نزدیک می شود ، بهترین لباسم را می پوشم ، بهترین عطرم را می زنم ، و اینک من خوشحال ترین مرد زمینم .

دختر همیشه دوست داشتنی من ؛

سومین سال بهار زندگیت را پشت سر گذاشتی و احساس می کنم بزرگ شده ای و دیگر نوشته هایم نیازی به مترجم ندارد . کلماتم را کاملا می فهمی ، می دانی فاصله محبت و عداوت چقدر است ، می فهمی دامنه عشق و کینه تا کجاست ، ناراحتی و خوشحالی را بهتر درک می کنی و البته امید را بهتر لمس می کنی . این روزها زندگی را خوبتر ورق میزنی ، با احتیاط بیشتری نگهش می داری و شاید هم قدرش را بهتر می دانی  .

بانوی قد کشیده من ؛

سال جدید تا دقایقی دیگر آغاز می شود . می خواهم برایت آرزویی کنم به بلندای خیال ، تا اوج خواستن تو و به زیبایی نغمه دل انگیز بهار .

می خواهم از خدا بخواهم خنده را همیشه بر لبانت بنشاند ، گریه ات از سر شوق و دلت آکنده از مهر و محبت باشد و تو را مدد رساند .

و صد البته تو هم تلاش کن ، قلمت را بردار و بنویس به نام خدا و بقیه اش را بسپار به او ، خود او می داند چگونه قرعه ات را در بیاورد که دنیا به کام تو باشد . فقط خالق توست که ﺩﺭ ﺟﺎﺩﻩ ﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ، ﺻﻮﺭﺗت را ﻣﻬﻤﺎﻥ ﻧﺴﯿﻤﯽ ﮐﻪ ﻣﻌﻄﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﺯ ﺍﻣﯿﺪ می کند  ، پس به راهت ادامه بده پشت سرت را نگاه نکن و به او اعتماد کن . جز او هیچکس نمی تواند نجاتت دهد وقتی در میان نگرانی هایت غرق میشوی .

دختر زیبا رو ی من ؛

در این ساعات که پشت پلک هایت ستاره چین آسمان شده است و خواب شیرینی را تجربه می کنی ، می خواهم برایت بنویسم تا بعدها که این دلنوشته ام را می خوانی بدانی که هیچگاه از یاد تو غافل نبوده ام و هر آنچه را از دست برآید کوتاهی نکرده و نخواهم کرد و شاید دغدغه های کاری ام گاهی نوشتن برایم دشوار کند اما مطمئن باش لحظه به لحظه عمرم به تو فکر می کنم و هیچگاه رد پایت را گم نخواهم کرد .

ای همزبان من ؛

خواستم با این کلمات صورت درست دوست داشتنم را در دفتر کوچکت بگنجانم ، حالا تو بگو شعر یا درد دل ، نوستالوژی یا چیزی شبیه شوق که هر دو یک روی سکه زندگی هستند .

خواستم با این کلمات بگویم حکایت زندگی ام دوست داشتن شب های پرستاره توست و محض خاطر تو می نویسم که خواهان ایستادنی و خستگی پاهای خسته ام را می فهمی .

و کلام آخرم ؛

سال دارد عوض می شود ، میخواهم هنگام تحویل سال به تو فکر کنم و به همسرم و به آینده زیبایمان و نه به هیچ چیز دیگر

تو هم همراهی ام کن و آمین بگو ، این فلسفه ساده ای است اما معجزه کوچک می خوانمش .

دستانت را بالا بیاور و بخوان:

یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال

پسندها (9)

نظرات (13)

***
1 فروردین 94 9:26
ماشاءالله روز ب روز داری زیباتر میشی یسری خانوم قلم پدرت اونقدر فصیحه ک دیگه جای هیچ حرفی نیست ان شاءالله ب لطف و کمک خدا سال خوبی برای خود خلق کنید چون معتقدم سال خوب آمدنی نیست روزهای خوب را خودمان باید خلق کنیم. روزهای پیش رویتان بی نظیر و پربرکت...
بابای یسری جان
پاسخ
مرسی خاله ستاره خیلی خوشحالم که اولین نظر سال جدید متعلق به شماست ، امیدوارم سال خوب و سرشار از موفقیت را داشته باشید
عمه فروغ
2 فروردین 94 19:02
حافظ گشوده ام و چه زیباست فال تو... حتما قشنگ میشود امسال حال تو با آن زبان فاخر و اصیل ایرانی... فرخنده باد روز و شب و ماه و سال تو فرارسیدن عید نوروز بر شما مبارک باد..
بابای یسری جان
پاسخ
متشکرم عمه فروغ بزرگوار متقابلا در سال جدید برایتان آرزوی بهترین ها رو دارم
مامان فاطمه
8 فروردین 94 11:47
سال نو مبارک سالی پر ازشادی براتون ارزو میکنم
بابای یسری جان
پاسخ
برای شما نیز سالی سرشار از موفقیت را آرزومندم
kosar
22 فروردین 94 15:18
خوشحال میشوم بهم سربزنید.راستی وب خوبی دارید.
بابای یسری جان
پاسخ
انشاءالله در اولین فرصت ممنونم
kosar
26 فروردین 94 20:26
I'll be happy for me to visit Aunt ...
بابای یسری جان
پاسخ
Okay, I will visit you at the earliest opportunity
خودمــ):
29 اردیبهشت 94 22:34
عـــــالیــ):
بابای یسری جان
پاسخ
مــــرســــیــ
نیکتا
31 اردیبهشت 94 16:41
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) سلام وبتون خیلی عالیه به منم سر بزنید خوشحال میشم راستی من لینکتون کردم شما هم بکنید
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام و تشکر ممنونم که لینک کردین و با افتخار من نیز لینکتان کردم
ĸoѕαr
3 خرداد 94 10:04
یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون
مامان لیلا
25 خرداد 94 19:36
با سلام و ممنون از تبریکتون انشاءالله یسری جان دفعه ی بعد رتبه ی اول رو بدست بیاره. ماشاءالله دخترتون خیلی ناز و دوست داشتنیه خدا براتون حفظش کنه.
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام ممنونم از لطفتون از آشنایی با شما و وبلاگتان بسیار خرسندم
مامان محمدحسین
12 تیر 94 6:05
سلام ... تبریک میگم .... الوعده وفا(12/4/94)
بابای یسری جان
پاسخ
سلام شرمنده فرمودید ، انجام شد
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
26 تیر 94 2:29
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مامان الی...
2 مرداد 94 18:06
سلام عزیزم خدا کوچولوتو برات حفظ کنه امروز تولد گل پسر ما علی آقاست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
بابای یسری جان
پاسخ
درود بر شما تبریک عرض می کنم ، بله حتما ، این حداقل کاری است که میتوان برای شادی فرزند گلتون انجام داد
مامان محمدحسین
9 مرداد 94 21:03
قربون عکسای خوشمل تو اینستاگرامت برم خاله جون .... قربون اون شعر خوندنت....موهای کوتاه خیلی بهت میاد عزیز دلم....
بابای یسری جان
پاسخ
مرسی ، ممنونم از ابراز محبت شما به دخترم