یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

صدای پای کسی می آید

1394/10/19 7:14
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یسری جان ؛

امروز که برایت می نویسم روزی است مثل تمام روزهای دیگر ، مثل وقتهاهایی که هوای تو به سرم می زند و می نشانمت کنار رویاهایم ، دستهای دلواپسی ام را قفـل میکنم به بودنت ، حرف‌های زیادی از سرم عبور می‌کند ، دهانم را محکم می‌گیرم و دلتنگی از میان چشم‌هایم بیرون می‌زند .

مثل روزهای بی تکراری که تنهاترین اتفاق بی دلیل زندگی ام بودی ، مثل روزهایی که همه چیز و همه جا مثل خواب های کودکی رنگی بود و صدای خنده های بی بهانه می پیچد .

دختر زمستانی من ؛

می خواهم با تو به سرزمین احساس سفر کنم ، چشمانت راببند ، گوشهایت را به باد بسپار ، تصور کن ابر و بادی را که بازی کودکانه ای سر گرفته اند ، آسمانی که دارایی اش را با زمین تقسیم می کند و زمینی که  بوی خاک باران خورده اش فضا را پر می کند .

خوب گوش کن انگار صدای پای کسی می آید ، کسی که حضورش هندسه زندگیمان را تغییر خواهد داد . یکی از جنس من ، از جنس تو ، یکی که با پای برهنه به جهان کوچکمان وارد می شود و در هوای گرم تابستان پیراهنم را خیس از اشک شوق می کند . یکی که باز من را رسوای دوست داشتن خواهد کرد و صدای نفسهایش ممد حیاتم می شود .

عزیز بابا ؛

این لحظه با شکوهی است که خداوند کودکی دیگر را به ما امانت خواهد داد تا او نیز در خاطره های خوب ، شریکمان باشد . تا او دوچندان کند لذت زندگیمان را و همدمی باشد برای روزهایی که نیازبه مرهم و محرم داری.

هرچند ماهها با تولدش فاصله داریم اما خبر خوب آمادنش دلم را هوایی کرده ، درست همانند ماههایی که چشم انتظار تو بودم .

هرچند او در آغوشم نیست و امکان شنيدن صدايش را ندارم اما ميان تمام نداشتن ها دوستش دارم .

و کلام آخر فرزند ارشد من ؛

درست است که منتظرم کودکمان بیاید تا رازهای  جاده سکوت را برایش مشق کنم ، اما دلم برای هم آغوشیِ صمیمی‌ِ تنهایی مان تنگ خواهد شد ، برای نوازشت ، برای صدا کردن‌های تو ، برای حرف‌های خوب ، برای دوست داشتن‌های بی‌ انتها ، برای شب‌های بدون خواب و برای گریه های شبانه ات .

عشق من ؛ تو تنها دلیل دلتنگی هایم هستی و باآمدنت در زمستان زندگی ام را طراوتی دوچندان بخشیدی و رونق زندگی امروز من مرهون قدوم مبارک تو است ، دختر خوش قدم .

پسندها (9)

نظرات (8)

*** زهرا
19 دی 94 15:38
ای جانم هزاران بار تبریک ان شاءالله ک قدمش مبارک است و پرخیر و برکت پدر و مادر شایسته ایی چون شما لایق همچین گل های بهشتی است... خبر خوبی بود هم برای شما مهربانان هم یسری هم دوستداران شما منم خوشحال شدم... در این لحظات شاد مرا نیز دعا کنید تا ب یمن قدوم این فرشته ی کوچک نظر لطف و رحمت الهی بیش از پیش شامل حال من هم گردد...
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام مراتب تشکر و قدردانی خودم را از همراهی و همدلی شما اعلام می نمایم و بسیار خرسندم از اینکه شاید این روزها کمتر دلنوشته هایم خوانده میشود اما لطف شما موجب دلگرمی مان می باشد و پاس این همه لطف شما ، از درگاه خداوند بهترینها را در بهترین شرایط برایتان آرزومندم و انشاءالله آرزوهایتان محقق شود
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
20 دی 94 12:35
انسان”، بزرک نیست جزبه وسیله فکرش “شریف” نیست جز به واسطه ی احساساتش و”قابل احترام” نیست جزبه سبب اعمال نیکش تقدیم به انسانی شریف و قابل احترام . . . دوستم آپ کردم خوشحال میشم بیای پیشم
بابای یسری جان
پاسخ
انشاءالله
مامان مریم
21 دی 94 8:29
سلام . مبارك باشه .تبريك ... خيلي خرسند شدم. يسري جان هم مسلما خيلي خوشحال است. التماس دعا
بابای یسری جان
پاسخ
سلام . ممنونم ، صد البته که یسری جان برای تولد فرزندمان لحظه شماری می کند و از هم اکنون ارتباط کلامی خوبی برقرار نموده است محتاج دعای خیرتان هستیم
دختــر بابا
24 دی 94 11:07
آپـــ شدم با یه موضوع مهم . حتما سر بزن
بابای یسری جان
پاسخ
انشاءالله
عمه فروغ
1 اسفند 94 17:17
سلام تبریک میگم ان شاا..که بسلامتی هم زمینی بشه
بابای یسری جان
پاسخ
سلام ممنونم عمه خانم
(✿◠‿◠) مامان بهار (✿◠‿◠)
16 اسفند 94 13:43
عجب پدری که میتونه این همه توصیفش بالاس...آفرین تبریک میگم
بابای یسری جان
پاسخ
متشکرم
مامان محمدحسین
4 فروردین 95 21:00
سلام ، سال نو مبارک ، حتما در حرم آقا برامون دعا کنین
بابای یسری جان
پاسخ
سلام محتاج دعای خیرتان هستیم
مامان محمدحسین
27 فروردین 95 20:09
واقعا بابت فرزند دوم تبریک میگم و از طرف من به همسر عزیزتون شیما جان نیز تبریک عرض کنید
بابای یسری جان
پاسخ
خیلی ممنونم بله حتما