یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

تولد یسری

1390/12/23 14:13
1,049 بازدید
اشتراک گذاری

سال به انتها رسیده و بهار دل انگیز در راه است . کسی به من گفت تو در راس شقایق ها  و از شمالی ترین نقطه سال طلوع می کنی  و می دانم که  بیست و چهارم اسفند ماه هزار و سیصید ونود روزی است که شاپرکها نوید آمدنت را می دهند و چکاوک ها آواز مستی می خوانند .

منتظرت هستم تا در وجودم تو را تقسیم کنم و جایگاهی ابدی در نهان خانه ی دلم برایت بیافرینم و کاش بدانی رویای آمدنت چقدر مرا دیوانه کرده است و دلم می خواهد وجودم را وقف قدمهایت کنم تا از محبتم سیراب شوی .

 

حالا دیگر صدای قلبت را احساس می کنم ، صدای قلبت بلند ترین صدای قلب دنیاست که هیجان را در کالبد خسته ام می دمد .

یسری گلم بیا که سخت محتاج حُرم نفسهای شیرینت هستم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زینب مامان محمد رضا
2 مرداد 91 18:30
خیلی زیبا عاشقانه
مامان بهراد
14 آبان 91 8:52
واقعاً زيبا و احساسي من كه تحت تاثير قرار گرفتم ميخواستم مطالبتونو و كپي كنم اما نشد موفق باشين فقط ميتونم بگم خوش به حال يسري خانم.
ايكاش هيچوقت كينه‌اي وجود نداشت در دل انسانها كه راحت همديگرو ببخشن
دلم خيلي گرفته دوست دارم گريه كنم اما نميشه اينجا محل كاره.به ياد مادرم افتادم آخه چرا اينقدر كينه


به پاس اینهمه احساس پاک شما میایستم و تشکر می نمایم
مامانی هستی و هیربد
15 تیر 92 15:27
سلام ممنون به وب فرزندانم سرزدید چشم حتما به نوگل زیبای زندگیتون رای میدیم .متن های سرشار از احساستون رو با اجازه خوندم بسیار زیباوتکان دهنده بودن .یسری جان باید به داشتن چنین پدر با احساس و شاعری برخود بباله.خوشحال شدم باهاتون آشنا شدم . کوچولوی نازتون رو هزار بار از طرف ما ببوسید


سلام بنده تقدیم به شما
خیبی خوشحالم از اشنایی با شما و از محبتی که نسبت به دخترم دارید بسیار مسرورم
برایتان بهترینها را آرزومندم