یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

بسیار سفر باید ...

1391/6/9 18:01
828 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خانوم کوچولوی من ؛

خوشحالم که گاه و بی گاه لب پنجره ی خاطره ام می آیی ، دیدنت آب بر دل آتشینم می پاشد . 

وقتی با تو هستم اشک را فراموش می کنم و عقده های کهنه ام التیام می یابد . واین چند روزی که مهمان تو هستم ، حتی پلکهایم نمی توانند مزدور شب شوند و بخوابند . منظورم از این چند روز ، اوقاتی است که دریک سفر با تو خواهم داشت . سفری در کمرکش شهریور هزار و سیصد و نود و یک . با رنگ و بویی متفاوت .

دختر زیبای بابا ؛

حالا که در آستانه دومین سفر عمر نازنیت قرار گرفته ای از تو می خواهم با من به سفر بیایی ، تا در حسرت راههای نرفته ، کفشهایت پشت در خمیازه نکشند . و باید مراقب باشی ، در میانه راه هوش و حواست را در گندمزار دنیا گم نکنی ، پس دستهایت را بده و دلت را روانه کن .

چمدانت را ببند ، درون آن کمی نور خدا بگذار و اندکی هم حس خوب نیایش بردار .

مقصد ما معلوم است ، می رویم تا لَختی از من بودن فاصله بگیریم و اندکی شبنم بی ریایی جمع کنیم . مبدا ما از همان اول معلوم بود ، نقطه صفر زمان مبدا ماست .

یسری جان ؛

جاده منتظر من و توست ، دستم را بگیر که من از گم شدن هراس دارم . اما اگر تو چشمهایت را به سمت من بچرخانی و مرا در جاده‌ی تاریک مبهم ها پیدا کنی ، دیگر باکی نیست و لی لی کنان با تو خواهم آمد تا ته بن بست خیال .

نمی دانم به کجا خواهیم رفت شاید تو را به جایی ببرم که صحبت از جهنم و بهشت و سیب و آدم باشد ، شاید قدم در راهی بگذاریم و ببینیم آسمان در همه جا همین رنگ است .

شاید برویم تا نفسهایمان را پر از هوسهای خدا کنیم ، شاید از پشت پنجره بغض ، احساس خدا را ببینیم و بفهمیم که چقدر دوستمان دارد و نه ، شاید هم برای زیارت امام زاده ای و طلب حاجتی کوله بار سفر بربندیم .

هرچه هست نمی دانم ، فقط می دانم باید برویم ، جاده من و تو را می خواند .

 دختر عزیز تر از جانم ؛

سفر بهانه است با تو بودن را می خواهم . با تو بودن بیدارم می کند چشمانم را نوازش می دهد ، با من به خلوتم بیا و با من تا ته دنیا سفر کن و به روشنی بامی ایمان داشته باش ، که تو را بس است .

« بسیار سفر باید ، تا پخته شود خامی - صوفی نشود صافی ، تا سر نکشد جامی »

« گر چه شب مشتاقان ، تاریک بود اما - نومید نباید بود ، از روشنی بامی »

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نازی
9 شهریور 91 21:46
سلام نوشته های شما خیلی زیبا و پر معناست و پر از حرف.خوش به حالتون برای قلم زیباتون


متشکرم ، این لطف شماست .
الهام مامان آوینا
16 شهریور 91 16:19
یسری جون مسافرت خوش بگذره در کنار کانون پر مهر خانواده ات....
الهام مامان آوینا
18 شهریور 91 16:09
-----$$$____________$$$$$ _$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$-_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_-(▒)(█)(▒) ____$$__-_(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$-_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) تقدیم به شما یسری جون .... بابای یسری جون میری به این ادرس زیر و تو قسمت نظراتش به من رای بدی؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
مهدیس
19 شهریور 91 12:50
-----$$$____________$$$$$ _$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$-_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_-(▒)(█)(▒) ____$$__-_(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$-_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) تقدیم به شما خاله عزیز .... خاله جون میری به این ادرس زیر و تو قسمت نظراتش به من که شماره ام 6 هست رای بدی؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php فقط تا فردا وقت داریما!!!!
مامان سبحان جونی
20 شهریور 91 8:17
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان محمد فرهام
20 شهریور 91 23:04
سلام خاله جونی مشه یه سر به وبم بزنید و یه رای طلایی به پسری بدین تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده ممنون میشیم که زود میایی تا دیر نشه لینک مسابقه توی وب پسری هست شماره عکس42
زری مامان مهدیار
22 شهریور 91 22:00
بسیار زیبا نوشتید اینقدر تاثیرگذار که قابل توصیف نیست
با اجازه لینکتون کردم


سپاس ، باعث افتخار است ، من لینکتان کردم
نگار
29 آبان 91 9:02
سلام
خوش به حالتون بااین قلم زیبا وشیوای شما که این قدر زیبا احساساتتون رو راجع به دختر گلتون به رشته تحریر در میآورید وهزار ماشاله به دختر ناز وزیبا تون.
ان شاله در سایه سار امن خداوند؛ سالم وسربلند و پرازموفقیت باشد.


با سلام
از شما که تشویق می نمایید ممنونم و از ابراز محبتتون نسبت به دخترم بسیار سپاسگذارم
مریم (یه دوست)
7 مرداد 92 11:29
واقعا زیباست


مرسی