یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

هشتمین میلاد

1391/7/6 23:37
924 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام یسری جان ؛

خوبی دختر گلم ؟ خوشحالم که تو را اینچنین خندان می بینم ، و مسرورم از اینکه در چنین شبی میهمان روی زیبای تو هستم . شبهای زیادی از عُمرمان می آید و می گذرد و تنها بعضی شبها خاص هستند و بعضی مکانها در آن شب خاص تر و آن مکانی را که تو ایستاده ای و در آن شبی که تو در اینجا حضور یافته ای از آن جمله است .

چشمانت نازنیت در اینجا متبرک می شود و دستانت کوچکت گره می خورد با پنجره فولادی که میلیونها میلیون ، انسان عاشق و آزاده ، دلشان را بی ادعا روانه آن کرده اند .

اینجا حریم ملائک پاسبان رضویست ، اینجا مضجع شریف درماندگان است ، اینجا دریای بیکران لطف و کَرَم است و اینجا میزبان دلهای شکسته است . اینجا حرم مطهر هشتمین امام است .

دختر بابا ؛

وقتی در اینجا می ایستی ، همه چیز در اختیار توست  و وقتی جمله وكلام را توان ساماندهي حرف دل نيست ، چنان ابری بر دلت می‌بارد که باران گریه می کنی و آرام می شوی و از خستگی روح و تنت خبری نیست . در اینجا ، هوای صحن و سرای ، پُر از زمزمه و عطر نیایش است و آسمان آکنده از ذرات لطیف حضوری است که چهره زائران خسته را می نوازد .

دختر من ؛

تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم و می ترسم جا بمانم از قطار موهبت هایش و گم کنم راه قشنگ آرزوهایم را و به مقصد اهداف زیبایم نرسم ، و نیز می دانی که دستانم خالیست و احساس سرکش من کوچه به کوچه به دنبال مامن و ملجاء می گردد .

به سراغ صندوقچه ی آرزوهایم که می روم ، دلم می گیرد از این همه سردرگمی و حرفهایی که ته دلم مانده و ذوق ذوق می کند ، اما حرفهایم را به تو می گویم تا برایم دعا کنی ، آخر شنیده ام ، اگر کسی برای دیگران دعا کند ، دعایش مستجاب می شود ، و از تو می خواهم در مقابل آقایمان ، بخواهی مرا تنها نگذارد که من تنهاترین تنهای انسانهام و یک نگاه کوچک او من را بس است .

کودک عاشق و ساده دل من؛

به آقایمان بگو ، من هر روز، در مشهدت ، عاشقانه به تو سلام می کنم و در خلوتت در کنارت می نشینم ، آنگاه  نگاهم را به نگاه تو پیوند می زنم ، و چون پرنده ای غریب ، به گوشه حَرَمت پناه می برم در حالی که می دانم در بارگاه تو، خود غریبی و هیچ کس غریب نیست .

و به آقایمان بگو ، یا غریب الغربا ، حتی اگر در حرمت راهم ندهی و یا اگر نگاهم نکنی و حوائجم را نادیده بگیری ، همین برایم افتخاریست که در شهر تونفس می کشم و شاید این بهانه ای باشد برای آنکه روزی ادعا کنم ، چشمانم سالها آن گنبد طلایی را می دیدند و به پرچم سبز رنگ بالای گنبدش ، به امید شفاعت خیره می شدند .

و حرف آخرم ، کاش روزی ببینیم این پرچم خوش رنگش را امام زمانمان (عج ) تعویض می کند و فریاد می زند ؛ یا علی بن موسی الرضا (ع) تولدت مبارک .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مهربان فاطمه
7 مهر 91 17:04
سلام علیکم.ممنون از توجه و محبتتان.امیدوارم لایق و شایسته ی الطاف شما و یسری جان باشیم.در مورد مهربان فاطمه هم لطف بیکران دارین .چشم..انشالله بیشتر به وبلاگ میپردازم.مطالب زیبا و پرمغز شما رو خواندم.بسیار زیبا هستن و انسان را به تفکر وا میدارن...همیشه موفق باشین در زیر سایه ولایت.انشالله.و من الله توفیق...التماس دعا


ممنونم از شما - التماس دعا
زینب مامان محمد رضا
7 مهر 91 19:26
التماس دعا
بابای ملیسا
7 مهر 91 23:55
با سلام . ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سالروز قمری عقد مامان و بابا به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به خونه مجازی ملیسا سر بزنید و با گذاشتن یک یادگاری ، کلبه مجازی ملیسا رو منور کنید . منتظرتون هستیم .


انشاءالله
اتنا مامان روشا
8 مهر 91 15:31
مرسی به ما سر زدین خدا پسرتون رو براتون نگه داره.


ممنونم ، هنوز خدا به ما پسر نداده و اگر منظورتون دخترمون است که باید بگم ، دست گلتون درد نکنه !!


گل بهشتی
9 مهر 91 12:48
با سلام
ماشاءالله قلم زیبا و روانی دارید.
از لطف بی کرانتون ممنونم در مورد وبلاگم.


از محبت شما سپاسگذارم
آرزوی من
10 مهر 91 19:16
سلام منم به سهم خودم تبریک میگم این عیدو ... راستشو بگم من شب و روز عید رو دقیقا توی فاصله 100 متری حرم بودم ولی قسمت نشد برم حرم ... اینشاالله دوستان نایب و زیاره بشن ... ما رو هم دعا کنن راستی آپم اگه راه گم کردید به من هم سری بزنید
مامان ابوالفضل (ام البنین)
13 مهر 91 16:09
آپم...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*اینم وسیله * بیا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
سپیده
15 مهر 91 15:03
سلام. وبلاگ "کودک من" پستی را به عنوان "شیرین ترین لحظه زندگی من" گذاشته. خوشحال می شم در صورت تمایل شما هم شرکت کنید. www.koodakeman91.niniweblog.com
مریم(یه دوست)
3 مرداد 92 14:39
التماس دعا


محتاجم به دعا