یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

تویی که با امام خوبی ها خو گرفته ای

1391/9/5 17:20
682 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام یسری عزیزم؛

نمی دانم این چه عشقی است در زمانی که شرح غم نوشتن هم سخت می شود من را وادار به دیدارت می کند ، نمی خواهم خوشحالی کنی ، برای بازی و تفریح به سراغت نیامده ام و قصد ندارم تو را بالا و پایین بیاندازم تا قهقه ات گوش فلک را پر کند ، بلکه می خواهم به نوشیدن یک استکان چای با طعم اندوه دعوتت کنم در روزی که هیچ چیز نمی تواند چای اندوه را شیرین کند و تلخی را از کام من بگیرد .

 دختر از گل بهترم ؛

خوب می دانی در واپسین دقایق غروب روز دهم ، در دل آسمان چه مي گذرد ، که با ناله اي بغض آلود بر ديار اين دل خسته اشک ماتم مي ريزد . کمی دقیق شوی کاسه ها و سبوهای خالی را می بینی که لهجه ی آب گرفته اند اما هنوز خالی هستند .

این چه واقعه ای است که چشم هایم را به جزر و مد حیرت دچار کرده است . پس چرا آسمان از غم این حادثه فرو نمی ریزد ؟ به گمانم دستهای بریده کسی ستون خیمه آسمان ها شده است .

کمی صبر کن ، انگار گوشه لبخند تو هم پریده است و حتی گریه هایت هم بی اختیار شده اند .

اما عزیزم؛

با این لباس و دستار سبزت ، در پیشگاه ولی نعمتمان علی ابن موسی الرضا (ع) ، نذر نامه ای را امضاء کردی که غم و غصه های این روز را به قصه زندگیت سنجاق کنی تا یادت نرود ، روزهای بی قراری ات را ، که با جان بر سر قرارت آمده ای و یادت نرود که عهد کرده ایم سرباز امام زمان (عج) باشی .

دختر زیبای من ؛

در لحظاتی که اولین ستاره شب ، شامگاه غم انگیز عاشورا را نشانه رفته است و از صدای سم اسب های وحشی خبری نیست ، برایم دعا کن و در میان ربنای دستان کوچکت ، بخواه حسین (ع) شفاعتمان کند ، مطمئنم بر آورده خواهد شد ، چراکه قبل از تولدت ، با زمزمه های محرم عجین شده ای با امام خوبی ها خو گرفته ای و شیرت را با اشک چشمی خورده ای که ، در سوگ پسر فاطمه (س) ریخته شده اند .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان معصومه
6 آذر 91 7:28
سلام التماس دعا . چه دخمل نازی دارین و چه متن های زیبایی دست نوشتس؟؟؟


سلام - محتاجم به دعا
به یسری جان لطف دارید ، متن ها ، دستنوشته که چه عرض کنم دلنوشته است که شاید آنقدر شایسته تقدیر نباشد ، مع الوصف از عنایت شما سپاسگذارم
شیما مامان درینا
6 آذر 91 14:41
چه قدر نوشتن برای شما که قلم به این زیبایی دارین سخته . خیلی وقتا می خواستم نظری بذارم اما هر بار گفتم وبلاگ یسری جان نیازی نداره . اما اینبار که از عاشورا گفتین و امام حسین خواستم بگم دختر من رو هم مثل دختر خودتون دعا کنید که همیشه سلامت باشه . یسری جان با اون چشمان زیبا نمونه ای از شاهکار خلقت خداوند ان شا ا... که همیشه در پناه خدا زیر سایه پدر و مادر سلامت باشه راستش می دونم همه پدرا عشق زیادی به فرزندانشون دارن اما جنس عشق و علاقه شما خیلی خاصه . وقتی اینهمه محبت و می بینم یاد پدر خودم می افتم که علاقه وصف نشدنی به من داره و زبانزد خاص و عامه اما متاسفانه در حال حاضر به دلایلی برام در دسترس نیست وقتی وبلاگ یسری رو می خونم خیلی دلتنگش می شم برای پدرم هم دعا کنید این روزها خیلی گرفتاره و درگیر زندگی خودش


با سلام
تشکر می کنم از حضورتان در وبلاگ دخترم ، و از اینکه وبلاگ یسری جان را بی نقص دانستید ، نشان لطف سرشار شماست که شامل حالم شده است .
من عاصی آنقدر لایق نیستم که دعایی کنم و خداوند اجابت کند ، اما از اعماق وجودم برای یسری جان و درینای گلم آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری دارم.
با افتخار لینکتان کردم
مامان امیرپسرسرما
7 آذر 91 17:13
ایام سوگواری آقااباعبدا... روبه شماتسلیت میگم.
بازهم مثل همیشه باشیوایی کامل وصف ایام روکردین...
برای همه نی نی وبلاگی ها دراین روزها دعاکنین.


سلام
من هم تسلیت عرض می کنم. و شما هم مثل همیشه بنده را مورد لطف خود قرار دادید .
محتاج دعای خیر شما نیز هستم .
وانیا باستان پور
9 آذر 91 20:14
عریرم خوشحال میشم لینکم کنی و دوستای خوبی برا هم بشیم


سلام
با افتخار لینکتان کردم
الهام مامان آوینا
12 آذر 91 23:14
عزاداریهاتون قبول حق. یسری عزیز چقدر زیبا در این لباس جای گرفته . امام حسین نگهدارش باشه الهی. ممنونم بابت تسلیتتون. التماس دعا

ممنونم از لطف شما - محتاج دعاي شما هستم
مامان ابوالفضل
13 آذر 91 13:21
قبول باشه عزاداریهاتون. برای یسرای ماه ودوست داشتنی


ممنونم از طرف خودم و یسری جان
پویا تم
17 آذر 91 15:46
سلام گلم برای طراحی تم تولد و جشن دندونی با عکس دلبندتون به وبلاگم سر بزنید


چشم
مریم
21 اسفند 91 16:23
سلام یسری کوچولو و مامان یسری من هرروز به وبلاگتون میام و نوشته هاتون رو می خونم .خودم هم در آستانه بچه دار شدن هستم هرروز عکسهای زیبای یسری جون رو میبینم من و همسرم یسری رو خیلی دوست داریم.برای ما هم دعا کنید.دوست دار شما مریم و علیرضا


با سلام
از اینکه وبلاگ دخترمان را می بینید بسیار بسیار خوشحالیم و برایتان از خداوند بزرگ فرزندی سالم و صالح خواستاریم
باز هم متشکریم