یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

برای سیصدو سیزدهمین روز

1391/11/1 19:24
853 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یسری عزیزم ؛

این روزها که به بهانه های مختلف به حیاط دل تو سرکی می کشم ، تنها امیدم این است که از باغچه دلتنگیم گلی به یادگار بچینم ، برای وقتی که تنها با یک نگاه ، با تو راز و نیاز می کنم و برای وقتی که زمین می خورم و تو دستانم را می گیری و برای همان وقتی که قربانی سکوت دل خسته ای می شوم که فریادم را به یغما می برد .

دختر گلم ؛

امروز را که برای دیدن تو انتخاب کرده ام ، برایم مهم بود ، کما اینکه تمامی روزها مهمند ، اما امروز خاص تر ، گویا این روز خاص ، برای تو سروده شده است . کافیست شامّه ات تیز باشد تا طراوت بهار را حس کنی ، بهاری که از اعماق تاریخ تا اینک در قلب من و تو شکفته است و کافیست نگاهایی را دنبال کنی که همه به یک سو خیره شده اند و چشم براهه یک نفر هستند. امروز آغاز یکی شدن دعاها و نیازها است، از امروز خط فاصله معنا می یابد ، امروز است که بغضِ گلوی تمام دلشکستگان سنگین می شود و امروز است که صبح ها به بهانه دیدن کسی از خواب برمی خیزی که تو را به آرزوهایت برساند .

دختر خوش قدم من؛

امروز سیصد و سیزدهمین روز طلوعت را در خانه مان جشن می گیریم ، سیصد و سیزده روزگیت من را به یاد تعداد اصحاب کهف نمی اندازد و شاید فراموش کرده ام تعداد لشگریان طالوت برای مقابله با جالوت سیصد و سیزده نفر بوده اند و گاهی یادم می رود جنگجویان مسلمان در جنگ بدر سیصد و سیزده نفر بودند ، اما خوب می دانم ، برای باور چشمان خیس غروب ، برای باز کردن گره های کال بغض ، برای رسیدن به یک عاشق و سپید مثل یاس ، برای احساس غارت شده حادثه دستان کویری غم ، برای دشتهای خاکستری نفسهای بی همنفس ، برای برآورده شدن یک دعای قدیمی ، برای ظهور یک منجی و برای یاری کسی که دنیا برای آمدنش تمام قد ایستاده است ، به سیصد و سیزده گلبرگ نیاز است .

دختر قشنگم ؛

و چه زیبا سیصد و سیزدهمین روز شکوفاییت با روز تاجگذاری امام زمانمان (عج) مقارن گشته است ، به فال نیک می گیرم و تو نیز برای شادی دل مادرشان لباسهای قرمزت را بپوش و شادی کن تا شاید جزء سیصد و سیزده نفری قرار بگیری که انتخاب می شوند . مگر نشنیده ای که در میان یاران آن امام زنانی هستند که در رکاب حضرتش در انقلاب جهانیش شرکت می کنند و توفیق حضور می یابند ، شتاب کن هنوز دیر نشده است .

و کلام آخرم ؛

در این روزها که دلم لبریز از شوق حضورش و نجوای لبهایم نجوای العجل است و دستان تهی و سردم ، برای آمدنش به نشانه دعا بالا رفته اند ، آرزویم اینست که پیچک سبزی باشم تا دور تا دور طاق نصرتی بسته شوم که آقایمان از آن گذر می کند و همین من را بس است . آخر سال‌هاست كه خاك تيره به اميد آمدنش سبز پوش مي‌شود ، غنچه‌ها به يمن قدومش مي‌شكفند ، و دل‌ من به بهانه ميزباني‌اش خود را مي‌آرايد .

دخترم این جمله هم سهم تو ، از این چند خطی که برایت به یادگار گذاشتم ؛

ما بر همه اعمال و اخبار و احوال شما آگاهیم و هیچ امری از اوضاع و احوال تان بر ما پوشیده نمی ماند . ( امام زمان – عجل الله تعالی فرجه شریف )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان امیر مهدی (سوده)
1 بهمن 91 18:50
چه قلم زیبایی !چه عشق قابل ستایشی !چه پدر مهربان و چه دختر نازنین و دوست داشتنی ای.!شاد باشید...


برای تک تک نظراتتان ممنونم

طراح بنر
1 بهمن 91 19:06
سلام وبلاگ خوب دارین موفق باشید
طراحی وب سایت اینتر فیس قالب و بنر لوگو ارم ونشان با کمترین قیمت در کمترین زمان
سری هم ب وبلاگ ما بزنید ونظرات خود ودرخواست خود رابزارید
در صورت درخواست تبادل لینک اطلاع دهید
موفق وپیروز باشید



از تبلیغتان ممنونم!!!!!
مامان نازی
2 بهمن 91 0:25
سلام.چقدر خانم شده خدا زیر سایه پدر و مادرش به سلامتی و شادی حفظش کنه.

سلام از محبتتون ممنونم
مامان علیرضا
2 بهمن 91 8:07
باسلام
آفرین بر احساس زیبا و قلم روانتان
خوش باشین و سربلند و خدا نگهدار دخترتان


سلام
متشکرم از عنایت شما
مامان آرشیدا قند عسل
2 بهمن 91 8:51
سلام چه قلم شیرین و جالبی دارید تبریک میگم بهتون و چه د ختر خوشگل و نازری ماشاالله خدا حفظش کنه


سلام
بابت اظهار لطفتان ممنونم
مانی محیا
2 بهمن 91 8:52
نگارش زیبایتان ستودنیست


خواهش میکنم
مامان علیرضا
2 بهمن 91 12:57
یه سوال؟
بدون اینکه مطلب جدید بذارید چطور هر چند دقیقه یک بار وبتون میاد تو لیست آخرین وبهای آپ شده؟


با سلام
جواب را در پست عید تاجگذاری در وبلاگ علیرضا جان داده ام
موفق باشید
هستی
2 بهمن 91 13:47
سلام
آقای پدر و مهربان مادر
ورود یسری جان به زندگی تون مبارک

اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی
http://termination.blogfa.com/
و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشیدhttp://kare-khoob.blogfa.com
r>



با سلام امیدوارم سعادت یاری کند
مامان علیرضا
2 بهمن 91 13:55
ممنونم


خواهش می کنم
مامان ابوالفضلم
3 بهمن 91 0:54
انشاالله خدا حافظ و نگهدار این گل زیبای نانازی باشه.


مرسی از شما ، شما محبت دارید
saba
3 بهمن 91 20:27



!!!!
saba
3 بهمن 91 20:43
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید
من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
با تشکر http://dewall.blogfa.com/



با سلام ، ممنونم از حسن نیتتان
با کمال میل لینکتان کردم
مامان امیر مهدی (سوده)
3 بهمن 91 23:05
سلام پدر مهربان با عرض معذرت ممکنه بفرمایید چگونه بدون نوشتن مطلب جدید نام وبلاگ در لیست وبلاگهای اپ شده قرار میگیرد؟با تشکر.


سلام بر شما
در وبلاگ امیر مهدی جان پاسخ دادم
مامان امیر مهدی (سوده)
4 بهمن 91 0:11
با سپاس فراوان از لطف شما.


خواهش می کنم
شیما مامان درینا
4 بهمن 91 15:56
مثل همیشه تاثیر گذار هم عشق پدری هم عشق به امام زمان . چه قدر خانوم تر شده حدا حفظش کنه


متشکرم ، با نطراتتان دلگرم می شوم . محبت فرمودید
مامان شایان
4 بهمن 91 16:04
عزیزم وبلاگتون خیلی قشنگ و جذابه.
من کیلیپ برای تولد و جشن دندونی و نامزدی و عقد و هر مناسبتی که باشه درست می کنم. که می تونید تو جشن پخش کنید و یا به عنوان هدیه و یا سورپرایز به دوست و یا هر عزیزی که دوست دارید هدیه بدبد.هر جا باشید مشکلی نیست.
اگه دوست داشتید لطفا با من تبادل لینک کنید. خوشحال می شم.


مرسی حتما
مامان سها
6 بهمن 91 0:21
سلام شما یک نویسنده اید
می توانیم حرف دلمان را که گاهی قادر نیستیم مثل شما به این زیبایی برای کودکمان بیان کنیم گاهگاهی برایش بخوانیم؟
خوشحالم که به وب شما آمدم
در پناه حق


با سلام
متشکرم،اغراق نفرمایید ، من نویسنده نیستم ، اما سعی کرده ام حرفهایم را به گونه ای به دخترم بگویم که رنگ و بوی جدی تر به خود گرفته باشد ولو اینکه این نوشته ها حرف خیلی از پدران و مادران برای فرزندانشان باشد.
من نیز از حضورتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم بسیار خوشحالم و مجددا تشکر می نمایم .
یا علی - التماس دعا
مامان امیر.پسرسرما
7 بهمن 91 15:40
سلام
بسیارزیباوقشنگ نوشتید مثل همیشه...
امیدوارم همگی درزیرپرچم امام زمان(عج) قراربگیریم...


انشاءالله
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
8 بهمن 91 1:53
ماشاا... دختر زیبایی دارین خدا حفظش کنه


متشکرم از لطفتان
آتيلا جون و مامان شيما
8 بهمن 91 9:24
سلام ممنون كه وقت گذاشتين اومدين...
درسته من هم شيمام ولي اون شيما نيستم كه بخوام با شما بشينم پاي ميز مذاكره...
حق ميدم بهتون كه از طرز صحبت هام ناراحت شده باشين...
ولي خب وقتي ممكنه همچين واكنش هايي ببينيد چه لزومي داره بخوايي به قول خودتون كسي رو به راه راست هدايت كنيد!؟
اگه قرار بود شيما يا من يا امثال ما با اين طور حرفها به راه راستي كه شما فرموديد هدايت بشيم،منبع موثق تر از شما داريم
قرآن رو داريم،نحج البلاغه رو داريم پيامبرمون رو داريم و و و...
بزارين اگه مني كه تو راه و مسير غلط قدم برداشتم اگه قراره تغيير مسير بدم با فكر و استنباط خودم باشه
بدون فكر و از روي اعتقادات و بدون دليل و منطق بودن ،حتي تو راه درست بيهودست...
در هر صورت من فكر ميكنم اعتقادات و افكار قابل بحث هستند
ولي قابل تحميل نيستن...
بازم اگه دل پدري رو شكوندم
اندازه ي يه دنيا شرمندم...
از روي ماه عزيزتون ميبوسم...
خدا براتون نگهش داره...

با سلام
سوء تعبیر نشود من قصد سنجش صحیح یا غلط بودن افراد را ندارم تمام عرض بنده این بود که کلمات مفاهیم قشنگ تری هم دارند که بتوان از آنها برای رساندن منظورمان استفاده کنیم .
جسارت بنده را ببخشید مطلبم یک نقد دوستانه بود و بس.
از محبتتون هم نسبت به دخترم سپاسگذارم
مامان محمدحسین
8 بهمن 91 21:15
با سلام .
ممنون که به وبلاگ پسرم سر زدین.
درست میگین. متاسفانه مشغله کاری اجازه نمیده .
خدا دخترتون رو براتون حفظ کنه و بلاها ازش دور دور دور باشه. ان شاء ا...

سلام و ممننونم از اینکه تشریف آوردید

مامان پرهام
11 بهمن 91 13:15
سلام
چقدر شاعرانه و زيبا مثل خود يسري عزيز
هميشه شاد باشيد به وبلاگ من هم بياين


ممنونم از لطف شما
مامان فرشته ها
13 بهمن 91 20:44
سلامخدا دختر نازتون رو واستون حفظ کنه.هزار ماشاالله به جونش ان شاالله که نامدار باشه و باعث روسفیدی مامان و بابای مهربونش تو دنیا و اخرت
خیلی کیف کردم وقتی این مطلب رو خوندم....آخه راستش رو بخواید من هم از این فکرها زیاد میکنم و از این جور برنامه ها زیاد واسه پاره های قلبم دارم تا از همون ابتدا با اهل بیت علیهم السلام و به ویژه با امام زمان عجل الله تعالی فرجه آشنا بشن...اما خیلی ها سرزنشم میکنن و دور از جون شما و هر کی که این کامنت رو میخونه میگن خلم.
به هر حال ما که معتقدیم هر کسی نون دلش رو میخوره و سرنوشتمون رو نیت هامون رقم میزنندلمون به این خوشه که فرزندانمون رو طوری تربیت کنیم که چه دختر و چه پسر ان شاالله سرباز حقیقی امام زمان عجل الله تعالی فرجه بشن
ان شاالله که نامدار باشه و مایه خوشدلی مباهات امام مهربونش
با افتخار وبلاگ زیبای یسری جان رو لینک میکنم .
خوشحال میشم یسری جون هم با فرشته های من در وبلاگشون(www.golhaye-behesht.persianblog.ir( دوست بشه


با سلام
خوشحالم كه با نوشته هايتان مهر تاييدي زديد بر آنچه كه از دلم برآمده است . به پاس قدرداني و تشكر ، با افتخار لينكتان كردم

فرخنده
30 فروردین 92 22:18
انگاری تعداد بچه ها که کمه اینقده لوسشون می کنیم تصور کنید چند دهه ی پیش که 9 تا 10 بچه داشتن خانما وقت می کردند اینقده ناز نی نی ها رو بکشن ؟ ! من الان سه تا دارم دلم می خواد دو تا دیگه هم داشته باشم موندم اگه شدن 5 تا باز هم حوصله می کنم بشینم و وبلاگ بسازم براشون .....


با سلام
نظر شما را رد یا تایید نمی کنم ، اما همین قدر می دانم ، کسی که برای سه فرزندش وبلاگ بسازد ، مسلما برای دو تای دیگر هم فرصت می کند و یا شاید هم تربیت آنها از اوجب واجبات باشد .
یا علی - التماس دعا
سجاد
4 اردیبهشت 92 22:00
به ما هم سر بزنین ...


انشاءالله