یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

نقاشی زیبای خداوند ؛ بهاری ترین لحظه عمرم اینجاست .

1391/12/24 7:33
1,119 بازدید
اشتراک گذاری

بمــــــناســــبت اولــــــیــن ســــــــالگــــرد تــــــولد نــــــــــور دیــــــــــده ام ، « یــــــــــسری »

سلام یسری جان ؛

سلام بر تو ، شکوفه به بار نشسته ام ؛

سلام بر تو ، اشتیاق شبهای بی ستاره ام  ؛

سلام بر تو ، دختر زیبای من ؛

سلام بر تو که بر بلندای بیست و چهارمین روز از آخرین ماه سال ایستاده ای ؛

سلام ؛

امروز که چشمانم را می گشایم ، صدای چکاوکها رسیدن بهار را نوید می دهند  ، آمدن کسی یا چیزی را ، نمی دانم و فقط در چشم‌های ناباورِیک سرگردانِ دلتنگ ، کسی‌ رامی بینم که از جنس خودم است و من عاشقانه دوستش دارم .

در این روز رویایی می خواهم احساسم را بنویسم ، نوشتنی که از سر عادت نیست ، از عریانی ذهنی‌ ‌است که به ایمان رسیده و اصالت عشقی را که در چشمان منتظرت منزل دارد  ، باور می کند .

و امروز می خواهم بگویم ، هر چند حرفهای زیادی بلد نیستم ، قافیه و شعر نمی شناسم از عشق چیزی نمی دانم ، اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی .

دختر عزیزتر از جانم ؛

دلم می خواهد در اولین سالگرد زیبای تولدت ، بخوانی چند خطی را که بغض یکساله من است .

گاهی اوقات گنگ حرف می زنم ، نجوایم را فقط شاپرکها می شنوند و پروانه ها تفسیر می کنند ، کسی از ایما و اشاره ام چیزی نمی فهمد ، اما این بار با همیشه فرق دارد ، خوب گوش کن ، انگار شاخه‌های درختان هم مثل من تولدت را زمزمه می‌كنند، چکاوکها نغمه بهاری می خوانند ، غنچه ها به نیابت از تو می رویند و همه به تو اقتدا می کنند و من که در لبخند چشم تو ، وجود خدا را حس می کنم .

جگر گوشه بابا ؛
رویای با تو بودن را نمی توان نوشت ،  نمی توان گفت و حتی نمی توان سرود ، اما  من به این مفهوم رسیده ام که با تو بودن قصه شیرینی دارد و کامم را گرم می کند و داشتن تو فانوسی است به روشنایی هر چه تاریکی در نداشته هایم .

نقاشی زیبای خداوند ؛

از زمانی که تو را در خانه دارم ، چقدر خوشبختم ، دو چندان وقتی که در اغوش بی کران دریایی ات و یا به انتظار ساحل نگاهت می نشینم ، به آن امید که شبنم زلال احساست ، زنگار غم را از وجودم بشوید .

اعتراف می کنم ، ازسالی که دلم با  تو آشنا شده است و خلا دنیایِ بی‌ جاذبه را با بودنت پر کرده ام ، وقتی در آغوشت می گیرم آنقدر آرام میشوم که فراموش می کنم باید نفس بکشم .

و کلام آخر ؛

جز تو چه کسی می داند بهار من از 24 اسفند ماه آغاز می شود و جز تو چه کسی می داند با تو بودن حالم را خوب و خوبتر می کند و یا شاید هیچکس نداند بهار من فرا رسیده است ، همین الان ، همین جا و در کنار تو .

می خواهم فریاد بزنم ، « بهاری ترین لحظه عمرم اینجاست » . سال من در ساعت هفت و سی دقیقه بیست و چهارم اسفند تحویل می شود .

پس می خوانم به امید بر آورده شدن آرزوهایت :

یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر الیل و النهار ، یا محول حول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان سها
24 اسفند 91 8:21
تولد تولد تولدت مبارک ....
یسری جان ایشالا عاقبت به خیر بشی
ایشالا 120 سال زیر سایه مامان و بابا و در پناه خدا زندگی کنی
ایشالا هیچ وقت رنگ غم نبینی
ایشالا به هر چی می خوای برسی
ایشالا هر جا هستی خیر و برکت همون جا باشه
ایشالا سفید بخت بشی دختر گل ....
این بوسا هم از طرف دوستت سها


ممنونم از دعاهای قشنگتان و متقابلا برایتان آرزوی کامیابی دارم
فانی
24 اسفند 91 8:32
از کنار مضجع منور ومطهر امام رضا( علیه السلام ) واز صمیم قلب به شما خسته نباشید می گویم ، من هم 2 ماه پیش صاحب یک فرشته شدم لطفا اگر توانستید کمکم کنید 0915---1507 محمد فانی


جناب فانی
سلام گرم بنده را بعنوان یک همشهری پذیرا باشید ، قدم نو رسیده را تبریک عرض می کنم.
انشاالله در اولین فرصت تماس خواهم گرفت
ضمنا بدلیل انتشار این مطلب در قسمت نظرات و به رسم امانت داری 3 شماره میانی همراهتان را حذف کردم
یا علی التماس دعا

شیما مامان درینا
24 اسفند 91 8:46
تولد یسری عزیز رو تبریک میگم امیدوارم 120 ساله بشه و همیشه از لطف و محبت بی کران خدای مهربان و مادر و پدر عزیزش بهره مند بشه . دختر زیبای اسفند ماه چه قدر خوب که روز تولدت نوید روزهای خوش بهاریه


از تبریک صمیمانه تان متشکرم و سال خوبی را برایتان آرزومندم
سمانه
24 اسفند 91 9:34
خیلی زیبا بود
تا به حال توصیفی زیباتر از این از تولد فرزندی نشنیده بودم.
تولدت مبارک یسری خانوم



این لطف شماست که چنین حسن نیتی دارید و من را مورد لطف قرار می دهید . ممنونم

مامان امیر مهدی (سوده)
24 اسفند 91 11:02
انقدر زیبا و انقدر پر از احساسات پاک جمله هایتان را نوشته اید که ناخوداگاه اشک از چشمانم جاری شد .با تمام وجود عشق پاکتان را به دختر زیبایتان میستایم.مجددا تولد عزیزترین دختر دنیا را تبریک میگویمو برایش بهترینها را ارزومندم.جملات زیبایتان به حدی کامل و به حدی سرشار از عشق بود که دیگر به خود اجازه نوشتن نمیدهم .فقط همین قدر میتوانم بگویم که هر بار با خواندن نوشته هایتان احساس میکنم که این عشق یک مادر به فرزند است و از اینکه یک پدر مهربان هم چنین عشق پاکی را در دل دارد بسیار خوشحال میشوم.دنیا باید از داشتن چنین پدری بر خود ببالد.افرین بر شما و افرین بر احساسات پاک شما و هزاران افرین بر پدر و مادر گرامی شما که چنین فرزند شایسته ای را تربیت کرده اند.جملات من هرگز نمیتواند مانند جملات شما زیبا باشد اما با تمام وجود برای شما و خانواده گرامیتان احترام قایلم و برایتان ارزوی سالی سرشار از شادی و خوشبختی میکنم.
و در اخر :دختر عزیزم یسری جان گلم :تولدت مبارک فرشته نازنینم.انشاالله در پناه خدا و در زیر سایه پدر و مادر مهربانت زندگی طولانی و سرشار از شادی و سلامت داشته باشی عزیزم و به بالاترین مدارج مادی و معنوی در زندگی ات برسی گلم.به اندازه تمام عشق پاک پدر و مادرت و به اندازه تمام دنیا برایت ارزوی بهترینها را دارم .

با سلام
در نظر جذابتان چنان من را مورد لطف قرار داده اید که باورم می شود ، دلنوشته هایم ارزش هنری دارد در حالیکه چنین نیستند و من ساده دل بر زبان می آورم آنچه را که در ذهنم می گذرد و دقیقا این جملات در اعماق وجودی هر انسان نهفته است .
از دعای قشنگتان نیز سپاسگذارم و برایتان آرزوی سلامتی دارم.
و در انتها بازهم تشکر ، تشکر ، تشکر
مامان آیلا
24 اسفند 91 12:05
تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککک


مرســــــــــــــــــــــــــــی
مامان مریم
24 اسفند 91 14:10
تولدت مبارک یسری جان....به شما هم تبریک میگم وبلاگ پراحساسی دارین..


ممنون - از توجه تان نیز سپاسگذارم
مامان آراد(خاطره)
24 اسفند 91 14:43
تولدت مبارک خانوم کوچولوی ناز...
ایشالا اولد 120 سالگیت...
پیشاپیش سال نو مبارک...امیدوارم روزایی که پیش رو دارین توام باشه با شادی و سلامتی
بوس از روی ماهت ...
پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم با هم دوست باشیم


ممنون از این همه احساس ، حتما خواهم آمد

مامان سارا
24 اسفند 91 15:02
سلام تولدت مبارک عزیزم انشالله 120 ساله شی


متشکرم
مائده(ني ني بوس)
24 اسفند 91 15:09
تولدت مبارك يسري جون خوشگل.ايشالا هميشه در كنار پدر و مادر مهربونت شاد و سلامت باشي


از دعای قشنگتان ممنونم.
سوری مامان زهره
24 اسفند 91 21:19
یسری جونم تولدت مبارک عزیزم، ان شاالله همیشه سالم و سرزنده باشی و هرسال تولدت روز جشن و شادی باشه


من از طرف دخترم ، یسری ،از شما متشکرم

مامان ملیکا
25 اسفند 91 10:10
تولدت مبارک یسری جان
قشنگ مامان شیما و بابایی:
ما خیلی دوست داریم و وبلاگت رو لینک کردیم


مرسی از نظر قشنگتان
من نیز با افتخار لینکتان کردم
مهتاب
25 اسفند 91 10:44
_00000000?0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
_______*_____00000000000
________*_______00000
یسری جان تولدت مبارک 000000___00000___*
00000000?0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
________0________*
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
_________*________*
_________*_______*
__________*______*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
______________**
یسری دختری از تبار گلها روز شکفتنت مبارک


از این همه ذوق ممنونم ، شرمنده فرمودید
مامان آراد(خاطره)
25 اسفند 91 13:08
سلام..ممنون که با حضورتون خونه مجازیمونو گرمتر کردین...
با آرزوی سلامتی برای شما و دختر نازتون


ممنون و متشکرم
عطیه
25 اسفند 91 16:07
یسری جون تولدت مبارک.امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی


ممنونم و از طرف یسری جان نیز تشکر می کنم
مامان آرینا مو فرفری
26 اسفند 91 3:06
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$

دنیا را برایتان شاد شاد و
شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم.پیشاپیش نوروز مبارک.
عزیزم تولدت مبارک.


من نیز برایتان سالی توام با موفقیت و سلامتی آرزومندم
سمانه مامان پارسا جون
26 اسفند 91 10:07
تولدت مبارک ماه خوشگل و کوچولو


ممنونم از شما و از پيام تبريكتون
یسری
26 اسفند 91 22:36
من تازه با وبتون آشنا شدم جذبم کرد چون دختر نانازتون هم اسم خودمه...
یسری جون تولدت مبارک ایشالله 120 ساله بشییییییییییییی
راستی یسری خیلی دختر خوش شانسیه که پدرش با چنین عشقی خاطراتش رو ثبت می کنه (این نوع پدیده نادره...)آفرین بابای مهربون



خوشحالم که به این وب آمدید و خوشحالتر که هم اسم دخترم هستید
و بابت تعریفی که از من کردید ، آنقدر لایق نیستم، با اینحال سپاسگذارم
ريحانه
27 اسفند 91 11:20
سلام خاله جوني ، جوجو طلا ، تولدت مبارك .بابا و مامان يسري جان روز دريافت هديه الهي ، اين دختر گل و زيبا بر شما مبارك انشاء ا... با شما شاهد زيباترين روزهاي زندگيش باشم . خواهان طلوع شاديها و غروب غمهايش .


از محبتتون بسیار بسیار ممنونم
، ما نیز برایتان بهترینها را خواستاریم
مامان چند تا فرشته
27 اسفند 91 16:30
سلام
تولد دختر گلتون مبارکانشا الله زیر سایه پدر و مادر تولد 120 سالگیش


خیلی ممنونم ، لطف کردید و تشریف آوردید
مامان امیر مهدی (سوده)
27 اسفند 91 17:09
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
*


بسیار ممنونم
من نیز به نیابت از خانواده سه نفریمان سال خوبی را برایتان آرزومندم
سعید
27 اسفند 91 19:29
دوست من سلام
داریم به عید نزدیک میشم با گذاشتن کد دعای تحویل سال نو وبلاگ خودتو آماده ی سال جدید کن.
برای این کار عبارت "کد دعای تحویل سال نو" توی گوگل (google) سرچ کن اولین نتیجه SMA-2010
موفق باشی


متشکرم
مامان نازی
27 اسفند 91 23:27
سلام.الهی که سالیان سال به دور از بدی ها ، ناملایمت ها زنده باشه و زندگیه این عروسک ناز پر از شادی،خنده،عشق و سلامتی باشه.


سلام از دعاهای قشنگتان ممنونم و برای شما سالی همراه با موفقیت آرزو دارم
نوید
28 اسفند 91 12:55
سلام برادرم
حالا که تنها دلخوشی ام برای حضور در محفل گرم خونواده وبلاگ یسری جان شده لازم دونستم تبریک بگم :
- به قلم دلنشینت که البته با شناختی که از احساس بی ریا و قلب مهربونت دارم جز این هم انتظاری نبوده و نخواهد بود ...
- به همسر عزیزت سادات بزرگوار که اعتقاد دارم حضورشون درهر مکان خواه حقیقی و خواه مجازی باعث خیر و برکت است و بس. لذا دلنوشته های ایشون در وبلاگ یسری عزیز رو به فال نیک میگیرم...
- به یسری گلم در اولین سالگرد تولدش (بابت این تاخیر سه روزه عذر خواهی میکنم که البته خودت علت رو مستحضری...)
- و نهایتا پیشاپیش عید نوروز رو به همه عزیزانم.
.
.
امسال توفیقی نیست لحظه تحویل سال که در کنارتون باشم اما دورادور برای همه آرزوی سالی پربرکت دارم ... در پناه آقا علی ابن موسی الرضا موفق و موید پیروز باشید .



برادر عزیزم
از راهی دور دستت را به گرمی می فشارم و برای حضور سبزت در وبلاگ یسری بسیار بسیار ممنونم و پیشاپیش سالی خوب را برایت آرزومندم .
راستی دور یا نزدیک بودن به حرم مطهر امام هشتم آنقدر مهم نیست که قرابت و فراقت دلها به این مکان مقدس اهمیت دارد .ولی با اینحال به فرزندش قسمش میدهم تا در سال نو بهترینها را روزیت گرداند .
آمین یا رب العالمین
مادر
28 اسفند 91 14:17
بهار بهترین بهانه برای آغاز
و آغاز بهترین بهانه برای زیستن
آغاز بهار بر شما مبارک

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__


من نیز به نوبه خود برایتان بهترینها را آرزومندم
مادر آینده
7 فروردین 92 17:31
یسری جان تولدت مبارک


ممنون ، مرسی
مامان امیر.پسرسرما
7 فروردین 92 22:17
سلام خانم قشنگ
تولدت مبارک...
امیدوارم درزیرسایه ایزد منان وپدرومادرت به بالاترین
مراحل برسی


سلام
ممنونم از تبریکتان و برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سلامتی دارم
مامان كياراد(آرزو)
22 تیر 92 10:53
يسري جونم تولدت مبارك..........
به ماهم سربزنيد.


با سلام و تشکر
چشم حتما