یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

کاری که خدا با تو می کند

1391/12/29 8:32
821 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام یسری جان ؛

دختر حالا یکساله من ، اینک من از جذبه عطر اگین نگاهت با تو سخن می گویم از فرداهای نیامده ، از قیل و قال امروز  و از حواشی روزهای رفته بر باد .

این روزها آنقدر دلتنگت هستم که گاه احساس می کنم فاصله هایمان صفر شده ، اما لمس نگاه تو مقدور نیست و نیز کابوس ندیدنت ، رویای با توبودن را شکنجه می دهد .

در این روزهایی که همه چیز در حال تغییر است به سراغت آمده ام تا بر دوشم سوارت کنم و بگویم آنچه را که باید بدانی و درک کنی تا بزرگ شوی.

دختر نازم ؛

آمده ام تا چشمت را باز کنم بر نظراتی که در این چند روزه به وبلاگت سرازیر گشته است و برایت بخوانم ایمیل ها و پیامک هایی را که با نام تو شروع شده است  و یا از تبریکاتی که بصورت تلفنی و یا حضوری بخاطر تو ممکن شده اند .

همه اینها بخشی از محبت کسانی است که در روز بیست و چهارم در شادی تو شریک شدند ، این شادباشها از طرف انسانهایی است كه براي همه لبخند دارند و هميشه براي همه هستند ، این تبریکاتِ همان آدمهایی است كه بدي هيچكس را باور ندارند و نامشان تمام مردم ایران من است .

کسی برای فرستادن پیام ، پولی از من نگرفته است ، حتی قول نگرفته اند که من جبران کنم ، پس بی ریا و خالصانه بوده است ، بخاطر تو ، که خورشید گرمی برکرانه بی کرانه دریاها ، و باز بخاطر تو که وجودت تمام می کند نقطه نامیدی را وآغازی دوباره می شود .

نفس بابا ؛

امروز ، من می خندم ، تو می خندی ، مامانت می خندد و خدا هم همراهمان و دست در دستمان لبخند می زند و امروز، ما خدا را همین جا ودر کنارمان روی زمین داریم ، پس باید تشکر کنیم از کسانی که این خنده را به ما هدیه دادند و دوست داشته باشیم کسانی را که خوشحالمان کردند .

بگذار من به نیابت از تو حرف دل تو را اینگونه بزنم :

همه مردمان خوب سرزمینم ؛

کاش بدانید این چند روز که پیام تبریکتان را دریافت می کردم ، آنقدر مست غرور و خوشبختی می شدم که باورم می شد هیچ گرفتاری و مشکلی ندارم ، با خودم فکر می کردم ، زندگی با همه وسعت خویش آنقدرها هم که می گویند بد نیست ، باد صبا به آن سمتی می وزد که من می خواهم و یا به قول آن خواننده معروف« همه چی آرومه ، غصه ها خوابیدن » .

کاش بدانید با شماها پرواز می کردم و جایی میان آسمان و بالاتر معلق می ماندم و حس می کردم خدایم اینجاست .

کاش بدانید چقدر شوق داشتم وقتی نگاه می کردم به سطورِ خط خورده ی دفترم و نوشته هایی که حالا جزئی از دفتر خاطراتم شده است .

کاش بدانید در تمام لغت نامه ها سفر می کردم تا واژه ای برای بیان احساسم و تقدیر از شما بیابم .

با این حال ،  به پاس یکایک پیامها و تبریکاتتان سرم را از سر خضوع خم می کنم  و در یک جمله « از همه شما عزیزان برای نظرات قشنگتان سپاسگذارم و سالی خوش را در کنار خانواده محترمتان از خداوند مهربان خواستارم .»

و کلام آخر ؛

دختر محبوب من؛

تو برای مردم زندگی نمی کنی بلکه در میان آنها ادامه حیات می دهی ، پس برایشان احترام قائل شو تا تو را مورد لطف قرار دهند .آنها را دوست داشته باش تا عزیز همه گردی  .

در جایی خواندم « باید آدم ها را بدون اینکه به وجودشان نیاز داشته باشی دوست بداری (کاری که خدا با تو می کند) » .

این آخرین متن هم برگ سبزی بود در سالی که گذشت تقدیم به یسری دختر خوش قدم و تمامی بازدیدکنندگان خوب و مهربانش .

 

سال نو مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان امیر مهدی (سوده)
28 اسفند 91 23:55
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون
کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن .سال نو مبارک




آمین
و متشکرم از کامنت زیبایتان
مامان امیر مهدی (سوده)
29 اسفند 91 15:57
سلام پدر بزرگوار ممنون از اینکه با نوشته زیبایتان وبلاگ پسر عزیزم را مزین کردید.من هم سال نو را به شما و خانواده گرامیتان تبریک عرض نموده و برایتان سالی سرشار از خیر و برکت و شادی و سلامتی را ارزومندم.موفق و موید باشید.


سلام بنده را بپذیرید
برایتان سالی همراه با موفقیت و بهروزی را از خداوند متعال خواستارم
یا علی - التماس دعا
مامان آراد(خاطره)
30 اسفند 91 1:25
دلت شاد لبت خندان بماند

برایت عمر جاویدان بماند

خدا را میدهم سوگند بر عشق

هر آنخواهی برایت بماند

بپایت ثروتی افزون بریزد

که چشم دشمنت حیران بماند

تنت سالم سرایت سبزه باشد

برایت زندگی آسان بماند

تمام فصل سالت عید باشد

چراغ خانه ات تابان باشد
سال نو مبارککککککککک

خیلی لطف کردید و من متقابلا سال نو را خدمت شما تبریک عرض می کنم
سام ومامان کیوانه
3 فروردین 92 1:02
در سال جدید دنیایی به زیبایی هر آنچه زیبایش می دانید برایتان آرزومندیم . ایام به کامتان همواره شیربن باد .سال نو مبارک .

مرسی ممنونم و بهترینها در سال نو ، آرزوی من است برای شما
سام ومامان کیوانه
3 فروردین 92 1:07
کوچولوی خوش قدم ناز نازی با قدوم مبارکت رنگ شادی ولبخند رو به کلبه ما هم بیار . با منت تمام اجازه لینک می خواهیم


با افتخار
حتما به دیدنتان خواهیم آمد
مامان سها
3 فروردین 92 6:53
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند
از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی . . .


متشکرم و برای شما آرزوهای خوب دارم
مامان یاسین
3 فروردین 92 11:40
سلام بابای مهربون یسری واقعا زیبا نوشتین ممنون از این همه احساس زیبایی که به دخترتون دارید در ضمن سال نو مبارک صد سال به این سالها


سلام بر شما
متشکرم از عنایت شما و من برایتان سال پر خیر و برکتی را آرزو دارم
مامان امیر مهدی (سوده)
5 فروردین 92 11:48
سلام پدر بزرگوار انشاالله شما هم سال بسیار خوبی را داشته باشید منتظر نوشته های زیبایتان هستیم.


با سلام
انشاءالله
عموی محیط بان
6 فروردین 92 23:44
با سلامی گرم خدمت شما مامان وبابای مهربون ونی نی نازو شیرین زبون منتظرتون تو وب کودکان طبیعت هستیم
---------------
راستی متنتون ادبی وخیلی تاثیر گذاره خدا یسری خانوم حفظ کنه
موفق باشید


سلام بر شما
ممنون از نظرتون ، انشاءاالله
باران
7 فروردین 92 23:44
سلام
چه دخمل خوشگلی دارین
خدا حفظش که
لینکتون کردم
اگه سلیقتون گرفت لینکم کنین
یا حق


سلام
متشکرم
با افتخار لینکتان کردم
باران
9 فروردین 92 23:51
ممنون که لینکم کردین


خواهش می کنم
مریم
6 خرداد 92 19:21
سلام ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری
امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید
خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم
البته تازه شروع کردم
اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد



سلام
ممنونم که وبلاگ را نخوانده از آن تعریف می کنید ، چون اگر خوانده بودید متوجه می شدید نویسنده این وبلاگ یک مرد است ونه یک خانم که بخواهد آشپزی یاد بگیرد
البته شاید هم تصور میکنید بنده در منزل آشپزی می کنم . که اگر اینچنین باشد خوشا بحال همسرم.
مریم (یه دوست)
9 مرداد 92 14:13
این رنگ لباسش خیلی بهش میاد


آره بهش میاد- ممنون از توجهی که دارید
مریم (یه دوست)
10 مرداد 92 13:51
خیلی ماه شده تو این عکس عاشق این عکسشم


ممنونم از شما
مامان امیر حسین ویسرا
10 مرداد 92 17:20
سلام
خدا دخترتون رو براتون حفظ کنه .میخواستم بدونم توی شناسنامه اسم دخترتون یسری نوشته شده؟ درستش یسرا هست .دختر من6 سال پیش نارس به دنیا اومد اسمشم تو خواب بهم گفتن وزن موقع تولدش 650 گرم بود امیدی به زنده موندنش نبود ولی باخواست خدا بطور معجزه آسایی سالم وزنده موند.


با سلام
ضمن تشکر از توجهتان بایستی عرض نمایم در شناسنامه دخترم یسری نوشته شده است هرچند با الف نیز صحیح است جهت اطلاع
یسرا : مایه گشایش و راحتی
یسری : مایه آرامش + دختر خوش قدم
در واقع نوشتن با ختم حرف « ی » معنای دختر خوش قدم به آن اضافه می شود.
در پایان ضمن ابراز خوشحالی از اینکه فرزندانتان سالم هستند ، از حضور مجددتان دز این وبلاگ استقبال می نمایم .
یا علی -التماس دعا