یسری جانیسری جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
امیر یاسین جانامیر یاسین جان، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

یسری ، دختر خوش قدم

در حلقه مويت ، بس دل اسير است

1392/4/10 15:44
2,225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یسری جان :

این روزها که مرز 15 ماهگی را گذرانده ای ، چه لذتی می برم از این که وقتی نام کوچکت را بر زبان می آورم ، با عشق لبخند می زنی .

چه لذتی دارد وقتی به چشمان نافذت می نگرم ، احساس می کنم حرفهایم را ناگفته از چشمانم می خوانی و یا کلمات محبوس در پشت لبانم را می فهمی .

اما اشتیاقم به تو فراتر از این است ، گاهی در اوج دلبری کردنت ، دوست دارم از سر دلتنگی کنارت بنشینم و موهایت را شانه کنم ، دستی بر آنها بکشم .

با خودم بگویم کی موهایت بلندتر می شود تا بشود آنها را بافت ، تا بشود آنها را پریشان کرد ، تا بشود دستی در آنها فرو برد و احساس آرامش کرد .

دختر نزدیک به زندگی من ؛

آن زمان که موهایت را شانه می زنم احساس می کنم فکرهایم را بدون آنکه بلند بلند فریاد بزنم ، می فهمی . اماشانه زدن را بهانه می کنم و در مقابلت می نشینم تا بهتر بتوانم حرفهای دلم را بزنم . درد دل کنم برایت ، از خودم بگویم ، از روزهایی که گاهی آنقدر دلم کوچک می شود که جا برای همه کس نمی ماند ، همان وقتهایی که بد خلق می شوم . همان وقت هایی که شاکی می شوم ، اعتراض می کنم ، متهم می گردم ، سکوت می کنم و گاهی هم ادامه حرفم را قورت می دهم !

همان لحظاتی که نمی دانم چگونه آرامش بیشتری داشته باشم ، فکر می کنم کمی هوای تازه می‌خواهم ، باید پنجره ها را باز کنم تا  باد ملایمی بوزد  ، چیزی شبیه عطر حضورت شامه ام را پر کند تا اضطرابم کاسته شود. گاهی همدلی و همراهی همسرم تسکینم می دهد اما من هنوز محتاج آرامشم . گاهی هم صدایی مرا می خواند سرشارم از خیال می شوم ولی این کفاف نیست.

عزیز بابا؛

کاش می توانستم موهایم را مثل تو رها کنم تا آبشار شوند و فرو بریزند وحصاری شوند به دور صورتم ، آن وقت خیلی راحت تر می توانستم مخفی شوم در این حریمِ امن و فرصتی می شد برای پنهان کردن صورتم که غمگین می شود ، برای گم کردن گره ای که بر اَبرویم می افتد ، و برای نجـات یک جفت چشم شرجـی زده ام که مشتاق دیدن روی توست .

غنچه نو شکفته زندگیم :

گاهی هم میان شانه زدن هایم نق می زنی ، به خودم می آیم و می گویم : جانِ بابا ، تمام شد عزیزم ، بلند شو ! همچون آهوی رها شده می دوی ، چشم به موهای زیبایت می دوزم و لبخندی از سر رضایت بر لبم می نشیند ، زیر لب زمزمه می کنم ، خوشحالم که موهایت تا آخر عمر برای من عریان است و با آنها درد دل می کنم .

 

پ . ن : این عکس درتاریخ 92/04/07 در حالی گرفته شده ، که موهایت را خودم به این شکل آرایش کرده ام .قلبخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

الناز(ممول)
10 تیر 92 16:00
سلام عزیزم
خدا گل دخملت رو برات نگه داره

یه خواهش داشتم ازتون
اهورا کوچولو تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده میشه عدد 243رو به شماره 20008080200 پیامک کنید
ممنونم از محبتتون

راستی به ما هم سر بزنید


سلام
مرسی
انشاءالله
من
10 تیر 92 23:42
سلام بابایی یسری جان
خوش به حالش که مادر و پدر هر دوتا بالای سرش هستید
امیدوارم هیچ وقت موهبت داشتن پدر و مادر را خدا ازش کم نکنه
وقتی نوشته های آکنده از مهرتون را برای دختر گلتون خوندم خیلی لذت بردم . خیلی مهم است که هر مادر یا پدری این توانایی نگارش احساسات را داشته باشه به این زیبایی
روح همه پدران رفته هم شاد
ازجمله پدر من
ممنون می شم اگر بهم سر بزنین


با سلام و تشکر بابت عنایتی که دارید ، برای پدر شما و تمامی پدران از جمع رفته طلب مغفرت و آمرزش دارم.
خوشحال می شوم به وب شما بیام ، منتها آدرسی ندارم ، ممنون میشوم ارسال کنید.
یا علی - التماس دعا
عاطفه
11 تیر 92 0:30
خیلــــــــــی قشنگ بود و ماشاله یسرای عزیزم روز به روز خانوم تر و زیباتر میشه

خواهش می کنم ، شما لطف دارید

ریحانه(مامان پارسا)
11 تیر 92 8:41
سلام یسری خانم خوشگل مبارکت باشه عزیزم 15 ماهگیت ناز دختر


سلام
از لطف شما متشکرم
مامان امیر مهدی (سوده)
11 تیر 92 16:27
سلام پدر مهربان و بزرگوار:بی هیچ درنگ گوشی را برداشتم و به فرشته زمینی تان یسری عزیزتر از جانم رای دادم و به جرات میتوانم بگویم زیباترین گل مسابقه است و در هر حال از دید ما نفر اول است امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و موید و نفر اول باشد.از جانب همسرم هم بی نهایت از شما سپاسگذارم و احترامات و تبریکات ایشان را برای داشتن دختر گل و ماه رویتان تقدیمتان میکنم .
پدر مهربان :مهربانی هایتان را میستایم نه تنها قلم زیبایی دارید بلکه این دستهای هنرمند و توانا در همه زمینه ها زیباساز هستند از جمله زیبا ساختن موهای دختر دلبندتان !انشاالله سایه تان بر سرش مستدام باد !
من از جانب خودم و همسرم به گل عزیزم یسری نازنینم رای دادم و به دوستان و همکاران سپردم به ماه اسمانی تان رای دهند .این کار هدیه کوچکی بود به پاس خواندن دلنوشته های زیبایتان که در این مدت از انها بهره مند شدیم.عمرتان طولانی و پر گل.


سلام اینجانب را بپذیرید
نمی دانم چگونه پاسخگوی محبت شما باشم که در همه حال و همه وقت دخترم را مورد لطف قرار می دهید و تنها به پاس این محبت خالصانه تان بهترینها را از خداوند متعال برای شما و امیر مهدی عزیزم خواستارم
معصومه
12 تیر 92 15:38
سلام دختری نازی دارید هزار الله اکبر
اگه ممکنه منو لینک کنید و تلفظ نام دخترتون رو به من یاد بدید


با سلام ممنونم از شما
با افتخار لینکتان کردم.
( yasra ) به معنای دختر خوش قدم و مایه آرامش است به این شکل هم نوشته و خوانده می شود که صحیح است (یَسرا)
الهام مامان محیا
12 تیر 92 20:23
سلام سلام سلام وای چقدر دست نوشته تون خوبه .خیلی وقت بود همچین متنی که به دلم بشینه نخونده بودم.یه متنی توی وبلاگم نوشتم با عنوان "دل نوشته" (اگه خواستین بیاین بخونین)اما پیش متن شما چیزی نیست!واقعا خوش به حال یسری جون با این پدر پر از نگاه عاشقانه به دخترش .بهتون تبریک میگم.
در ضمن ممنون که بهمون سرزدین با اجازتون لینکتون میکنم


با سلام و احترام مجدد
از محبتتان ممنونم و با افتخار من نیز لینکتان کردم
مامان محمدحسین
12 تیر 92 21:31
حتما رای میدم به این دختر خوشگل.
ولی اصلا شکمو بهش نمیاد.

مثل همیشه به یسری جان لطف دارید و از این بابت ممنونم

مامان حدیث
12 تیر 92 21:35
سلام ماشا...
دختر خانومی دارید


سلام
متشکرم
مامان سید عرشیا
13 تیر 92 13:37
سلام . من به شما تبریک می گویم بابت قلم زیبایی که دارید.این وبلاگ جز یکی از برترین وبلاگ هاییست که به ندرت مشاهده کرده ام . من با کمال افتخار به دختر زیبای شما رای می دهم . خیلی دوست دارم که شما را لینک کنم البته اگر اجازه بفرمایید....



باسلام
بسیار از همراهیتان دلگرم شدم و خیلی خوشحالم که در این را مشوقانی چون شما دارم
ضمن تشکر بابت لطفی که به دخترم دارید و در کمال افتخار بنده نیز شما را لینک کردم
یا علی -التماس دعا
خاله پارمیدا
13 تیر 92 22:09



مرسی
مامان نازی
13 تیر 92 23:55
سلام.وقتتون به خیر.
بینهایت مشتاقم که کیانا توی این مسابقه شرکت کنه.چه طور میتونم شرکت کنم؟


با سلام
3 مرحله دارد
1- عکسی از کیا نا جان در رابطه با خوراکی بگیرید و به این آدرس ایمیل کنید(jashn@niniweblog.com )
2- عکسی شماره گذاری شده و برایتان ایمیل می شود ، آن را در وبلاگ کیانا جان بگذارید.
3- تبلیغات را شروع کنید.
البته توضیحات بیشتر در قسمت مسابقات نی نی وبلاگ داده شده است .
علی ایحال سئوال دیگری داشته باشید در خدمت هستم .
مامان نازی
14 تیر 92 0:19
من هم موفق شدم و شرکت کردم.ممنونم.
و حتما به یسری عزیز رای میدیم.


متشکرم از لطف شما
مامان هدیه گلی
14 تیر 92 1:28
سلام مامان و بابای یسرا جان . وب جالبی دارید و جملات زیبا و پر از طمانینانه . امیدوارم یسرا جان زیر قدوم سایه تان سلامت باشد . با افتخار تمام لینک شدید به هدیه گلی سر بزنید خوشحال میشیم


با سلام
ضمن تشکر ، با افتخار لینکتان کردم
مامان هانیا
14 تیر 92 11:47
سلام بر پدر و مادر یسرای عزیز. امیدوارم یسرای گل هر روز مسیر تکامل و رشدش رو زیر نظر شما عزیزان به بهترین نحو طی کنه و برای همیشه عزیز دل شما بمونه.
با اجازه شما من وبلاگ یسرا جان رو توی وبلاگ دخترم هانیا لینک کردم. اگر مایل بودید به وبلاگ فرشته زندگی ما هانیای عزیز هم سر بزنید.


با سلام
ممنونم از شما . مایه مباهاتمان خواهد بود از اینکه ما را لینک فرمودید. اینجانب با افتخار لینکتان کردم
شقایق
14 تیر 92 15:21
هزار ماشالا به این خانم ناز
حتما بهت رای میدم عزیزم
اگر با تبادل لینک موافقید بهم خبر بدید


مرسی هم از بابت رای و هم بابت لینک کردن
مامان ایدین
14 تیر 92 16:37
بابایی ارایشگریت هم خوبه ها


ممنون
سحر
14 تیر 92 17:25
ممنون که سر زدین
شما هم به پسر ما رای بدین
کد عکسش 306 هست
ممنوووون


خواهش می کنم و با کمال میل
سحر
14 تیر 92 17:27
راستی چقدر قلمتون زیباست


متشکرم از محبتتان
مامان معین
14 تیر 92 17:53
سلام... خسته نباشید... رای دادم... انشالا که موفق شود... مارا از موفقیت بی خبر نگذارید

با سلام خیلی ممنونم ، بتوانم برای معین جان جبران کنم

مامان نگار
15 تیر 92 11:12
با سلام و عرض تبریک به خاطر قلم شیوای یه پدر مهربون که در کنار تلاشهای بی دریغ مادری دلسوز برای کودک دلبندش یادداشتهای زیبا و دلنوشته های دلنشین داره.
پیام شما بهانه ای شد تا با وبلاگ زیبای یسری جان آشنا شده و این وبلاگ رو با افتخار لینک کنم.
امیدوارم فرصتی مغتنم نیز دست بده تا ما هم بتونیم دلنوشته هایی ماندگار از خودمون برای امید فرداهامون "نگار جون"به ثبت برسونیم.
در پناه حق همیشه پایدار باشید


سلام بنده را بپذیرید
بابت عنایت که به خانواده کوچک ما دارید بسیار سپاسگذارم و امیدوارم نگار عزیز در سایه شما والدین گرامی روزهای قشنگی را تجربه کند (انشاءالله)
مامان نازی
15 تیر 92 16:24
سلام.کیانا هم در مسابقه شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدید.من هم کد عکس کیانا و یسری جون رو به اطرافیان گفتم تا رای بدن.


با سلام
خیلی لطف کردین - حتما حتما
elham
15 تیر 92 19:12
salam.mamnoon sar zadin.babakhshid ye soal.yosra ya yasra?man fek mikardam yosra bashe akhe


ba salam
are yosra 2rost ast , amma talafoze farsi an yasra ast , yosra arabi an esm mibashad
معصومه
15 تیر 92 22:13
سلام دختری نازی دارید هزار الله اکبر
اگه ممکنه منو لینک کنید و تلفظ نام دخترتون رو به من یاد بدید...


با سلام
قبلا در قسمت نظرات پاسخ را داده ام ، علی ایحال بار دیگر به وبلاگتان ارسال می کنم
ریحانه(مامان پارسا)
16 تیر 92 11:15
ممنون از محبت شما


مرسی
مهشید مامان مهتا
16 تیر 92 12:36
سلام جشواره تابستانی بهانه ای شد تا مهتا یه دوست جدید پیدا کنه انشا ا... دوستیشون ادامه پیدا کنه
ماشا ا... به این دخمل ناز و خوشکل همیشه زیز سایه پدر مادر باشه الهی
ممنون میشم به مهتا هم رای بدهید359


خیلی ممنونم
مایه مباهاتمان خواهد بود
انشاءالله
مامان نگار
16 تیر 92 14:45
سلام مجدد
خواستم بگم ما هم توی جشنواره تابستانه شرکت کردیم خوشحال میشیم اگه به نگار جون با کد487 و مریم جان با کد510 هم رای بدید.


با سلام
متشکرم
انشاءالله
ریحانه(مامان پارسا)
17 تیر 92 9:01
سلام من هر روز به وبلاگ ناز دخترتون سر میزنم.
خیلی نازه ماشاا...


با سلام
از عنایت ویژه ای که به این وبلاگ دارید بسیار ممنونم
مامان حسین جون
18 تیر 92 11:08
سلام
تبریک میگم بابت قلمتون نوشته هاتون خیلی زیبا بود ولی متاسفانه نتونستم کامل بخونم فقط دوتا ازپستاتونو خوندم ولی خوشم اومد از نگارشتون براتون آرزوی موفقیت میکنم وآرزوی سلامتی برای فرزندعزیزتون


با سلام
متشکرم از توجه تان به این وبلاگ
مامان آیسل
18 تیر 92 14:45
سلام من رای دادم شماهم برای ما رای بفرستین اگه مشتاق بودین همدیگرو لینک کنیم؟


با سلام
با کمال میل
لینکتان کردم
مامان امیر حسین
18 تیر 92 17:35
چقدر دخمل نازی دارین خوشحال میشم که به ماهم سربزنین و نظر بدین.


با سلام و تشکر
چشم ، حتما
فرناز خاله آرسن جون
18 تیر 92 18:14
سلام وبلگتون رو با اشکهام خووندم واقعا بیان احساستون نسبت به یسری عالیه ،یسری جون هم خیلی خوش شانسه پدر و مادر مهربونی مثل شما داره ایشالله در کنار هم همیشه شاد و سرزنده باشین آمــــــــــــین


با سلام
خیلی ممنونم که نظرتان را اینچنین صادقانه بیان نمودید و متاسفم که ناخواسته بازدید کنندگان محترم را ناراحت می کنم
از حضورتان نیز سپاسگذارم
یا علی - التماس دعا
مامان نازی
19 تیر 92 0:23
سلام.ممنون میشم توی این ماه عزیز من رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نکنید.


با سلام
محتاج دعای سبزتان هستم
مامان طاها
19 تیر 92 16:32
سلام
ممنون به وبلاگمون سرزدید
ماشالله دخترتون خیلی ماهن.
15 ماهگیشون مبارک.
با اجازه لینکتون کردیم


با سلام و تشکر
با افتخار نیز لینکتان کردم
الهه مامان آرمین
20 تیر 92 1:23
ماشالا هزار ماشالا خیلی ناز دخترتون خدا حفظش کنه 2 ماه از پسرم بزرگتر با افتخار لینک میکنم



ممنونم
من هم لینکتان کردم
مامان مهرسا
20 تیر 92 12:48
سلام طاعات و عبادات شما مقبول درگاه حق
وقتی به وبلاگ شما سر زدم از این همه احساس شما به دختر زیبا و گلتون متاثر شدم ،ان شاالله این دختر گل سالیان سال زیر سایه پدر مهربان و با عاطفه ای چون شما وهمسر مهربانتان باشد



با سلام
متشکرم از لطفی که شما به ما دارید و از حضورتان در این وبلاگ بسیار خرسندم
مامانی صدف
20 تیر 92 14:41
ای جاااان.چقد خوشگله این دخمل شما.خدا براتون حفظش کنه.


مرسی شما لطف دارید
مامان امیر مهدی (سوده)
21 تیر 92 10:56
سلام پدر مهربان و بزرگوار
از نتایج مسابقه چه خبر؟در هر حال که با تمام وجود خواهان موفقیت دختر عزیزم میباشم اما از دید من انشاالله در زندگی واقعی اش همیشه نفر اول باشد که مطمینا در سایه پدر و مادر خوب و دلسوزی مانند شما همینگونه خواهد بود.باز هم میگویم دختر عسلم از دید ما اول است .
لطفا ما را از نتایج مسابقه مطلع فرمایید با ارزوی موفقیت و شادی برای شما و یسری عزیزتر ازجانم.

با سلام و سپاس بابت توجهی که به دخترم دارید بایستی عرض نمایم ، با عنایت دوستان در رتبه 47 قرار دارد اما با توجه به اینکه با تعداد رای مساوی در این جایگاه قرار گرفته است کماکان چشم امیدمان همان حمایتی است که همیشه دلگرم کننده بوده است .
جسارتا منتظر آرایی که از جانب شما و نیز دیگر دوستان جمع می شود هستیم .
باز هم تشکر و تشکر

amirreza
21 تیر 92 11:16
بغض داری؟
آروم نـیستی؟
دلت بـــراش تـنگ شده!
حــــوصله هـیـچـکسو نــــداری؟!
حالا…

یــاد لحظه ای بیفت کـه
اون هــمه ی بی قــــراری هــای تــــو رو دیــــــد
امـــــــا !!!

چـشمـاشـو بست و رفــت… !




ممنونم ، خیلی قشنگ بود
مامان درنیکا جون
21 تیر 92 13:16
مرسی که به ما سر زدید ماشاله به دختر نازتون و آفرین به بابایی مثل شما آخه معمولا باباها کمتر حوصله وبلاگ درست کردن دارن موفق باشید


من هم متشکرم از اینکه به وبلاگ دخترم سر زدید و برای آرزوی سلامتی دارم
ღ☠ღحـــــامـــــدღ☠ღ
21 تیر 92 16:33
سلام ممنون که سر زدی به کلبه خودت ماشالا چه دخمل خوشکلی داری خدا حفظش کنه و خدا سایه پدرو مادرو از سرش کم نکنه
از طرف من ب یسری جون


با سلام
من هم از شما تشکر می کنم
مامی عسل دختر
25 تیر 92 11:08
سلام یسری جون با کلی مطلب اپم منتظرم نظر هم بزار


با سلام
چشم ، حتما
مریم (یه دوست)
7 مرداد 92 11:41
خیلی تو این عکس خوشگل شده امیدوارم همیشه سایتون بالا سر یسری باشه


شما لطف دارید
خاله جون اوا 89
30 آبان 92 21:54
دختر گلتون خیلی زیباست خدا حفظش کنه - زندگی نوشتنی زیاد داره اما گاهی اوقات چیزی پیدا نمیکنی واسه نوشتن جز یه دوست دارم ساده پس دوست دارم یسری جون
بابای یسری جان
پاسخ
با سلام متشکرم خاله جون آوا جمله ای که نوشتید خیلی قشنگ بود و به دلم نشست بازهم ممنونم